Do kaset 12-rz zaczynającej się od 11t zdaje się nie trzeba mieć specjalnej piasty.
Moim zdaniem warto nawet rozważać napędy jednorzędowe. Korby bez ramion powinny umożliwić szybką wymianę zębatki, dzięki temu można dokładnie wybrać potrzebny zakres przełożeń.
no to Sedymen. Straciłeś gwarancję.
12s jest oparte na nowym, dedykowanym bębenku. Szerszym. Kasety 11s wchodziły na bębny 10s, bo 11 uzyskano "nachodząc" w kierunku szprych. Zatem nie jestem pewien, czy szerszy bębenek wejdzie w widły z tradycyjną piastą?No to możemy poczekać. Chociaż myślę, ze z tyłu, w Ogrze, 142 czy 135, to różnicy odczuwalnej czynić nie będzie. Jest ona w fakcie, że jak widać 142 zaczyna rządzić i wszystko co lepsze ucieka w ten standard. Dla przykładu dobre, kompletne koła, wybór w 142 jest dużo większy niż w 135.Jak coś obczaisz daj znać.
12s jest oparte na nowym, dedykowanym bębenku. Szerszym. Kasety 11s wchodziły na bębny 10s, bo 11 uzyskano "nachodząc" w kierunku szprych. Zatem nie jestem pewien, czy szerszy bębenek wejdzie w widły z tradycyjną piastą?
Pasuje bez żadnych dodatków, tylko po prostu daje mniejszy zakres biegów. Bo żeby była zebatka 10T trzeba już zmniejszyć obwód bębenka, więc musi być inny. Natomiast bębenek 12 zaczynający się od 11T pasuje na tradycyjny bębenek. Taka jest jego główna idea, żeby dać napęd 12, bez kosztownych modyfikacji roweru.
Cytat: EASYRIDER77 w 26 Gru 2019, 10:29no to Sedymen. Straciłeś gwarancję. A w ogóle ją miał na ogra?
miałem na myśli gwarancję na nowego Gianta.