Jak masz farta, to od 30kkm nic w tej (D042SB) nie robiłem.
...będę montował kwadrat... ja mam specyficzne potrzeby
a jak już ”dream" to może rohlofa
Kierownica wielopozycyjna AMOEBA Borla HB-C322
Jak masz farta, to od 30kkm nic w tej (D042SB) nie robiłem. Jak masz pecha, to kilka tysięcy. Zepsute łożysko zwykle powoduje padnięcie uszczelnienia oraz bębenka. Zamiast oryginalnego uszczelnienia sprawdza się dobrze dobrany oring
Jak masz pecha, to kilka tysięcy.
Cytat: Sedymen w 4 Kwi 2018, 11:42Kierownica wielopozycyjna AMOEBA Borla HB-C322Taka kierownica jest genialna do tego, żeby kłaść się na łokciach na długich zjazdach. Jedynym minusem jest chyba to, że trzeba mieć specjalną przedłużkę do przedniej sakwy ortlieba. No i ten wygląd...
Przedłużka jest niepotrzebna.
Korba: Sram GX 36/24T 2x11Kaseta: SRAM PG-1130 NX 11-42T 11-sp
A na szosie na co przełożenie 24-42? Do jazdy w górach nawet z dużym bagażem wystarczy coś na poziomie 24-34/36, a zapewni lepsze stopniowanie. A nawet i w terenie bieg 24-42 niewiele da, bo wcześniej się raczej traci przyczepność. 4-5km/h da się normalnie jechać na 22/24 - 34, a wolniej ciężko i tak się w pionie utrzymać.
Definicja terenu jest względna. Rower jest do jazdy turystycznej i ma być bardzo uniwersalny. Jeżeli jako teren rozumiesz górski szlak pieszy to nie, tam go nie będzie. Jeżeli to ma być kamienista, wyboista, beznadziejna ale droga, to tak. Taką powinien pokonać, jak również dobrze się czuć na asfalcie.Problem stopniowania stale mnie dręczy. 11-42 to jest max co obsłuży przerzutka. 11-40 daje mi takie przełożenia jakie miałem w 3x9. Faktycznie, przeważnie jazda kończyła się w związku z brakiem trakcji niż oporem grawitacji. Jeszcze kasety nie zamówiłem więc temat przemyślę.