Porównując z innymi oponami:- na mokrym asfalcie jest całkiem dobrze, na pewno drastycznie lepiej, niż na Schwalbe Mondial i Durano, ale nie aż tak dobrze, jak na Conti 4Season- na mokrych lisciach jeszcze nie jechałem, ale na tym to chyba nic nie daje przyczepnosci- w porównaniu do Schwalbe - opona idealnie cicha i równa, bardziej komfortowa- nitki w Conti to stały element gry, w ogóle bym się tym nie przejmował - tu masz przykład Gatorskina po kilkunastu tysiącach km asfaltowo-szutrowych męczarni, te nitki dawno się powyrywały, mimo pompowania do 8,5 bara w niczym to nie szkodzi
Rower to trek xcaliber. Trekking z nachyleniem ramy pod lekkie XC.
To kolejny plus dla Continenal Travel ,Continental Contact Travel 28x1 3/8 To juz chyba najszersza z ich gamy prawda ?
Cytat: stojak66 w 2 Lip 2018, 21:43Rower to trek xcaliber. Trekking z nachyleniem ramy pod lekkie XC.Trekking? Znajomy ma xcalibra i jest to typowy 29er do tyrania po górach
Cytat: dudi w 3 Lip 2018, 10:53Cytat: stojak66 w 2 Lip 2018, 21:43Rower to trek xcaliber. Trekking z nachyleniem ramy pod lekkie XC.Trekking? Znajomy ma xcalibra i jest to typowy 29er do tyrania po górachNo faktycznie, wg Treka to XC i to z oponami 29 x 2,20” Zatem cofam wszystko, co napisałem o oponach do tego roweru.