Autor Wątek: Dookoła Tatr- czewiec 2018  (Przeczytany 1325 razy)

Offline Mężczyzna banan307

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 25.05.2017
Dookoła Tatr- czewiec 2018
« 12 Kwi 2018, 11:01 »
Witam wszystkich pasjonatów dwóch kółek!
Planuję pod koniec czerwca rundkę wokół Tatr (mapka poniżej) i mam prośbę w kilku kwestiach. Pierwsza jest taka, czy powinienem modyfikować jej przebieg, bo przeoczyłem coś wartego uwagi (czyt. piękne widoki  ;D) Druga dotyczy już samego dziennego kilometrażu. Zastanawiam się, jak trudna będzie to trasa ???. Nie mam doświadczenia w jeździe w górach, a chciałbym sensownie rozłożyć siły, żeby się nie spompować przesadnie. Poniżej jest również plan dzienny, ułożony pod mecze reprezentacji, bo akurat urlop zazębia się z dwoma meczami naszych orłów  :D

https://www.naviki.org/pl/naviki/zaplanuj-trase/?tx_naviki_pi_way[uid]=13142446#p=49.289754257523384,19.63531494140625&z=10

24.VI  (dzień meczowy: Polska vs Senegal godz. 20:00)
Warszawa- Nowy Targ autem ok. 5-6 h
Nowy Targ- Chochołów: 24 km
Nowy Targ
Czarny Dunajec
Podczerwone
Chochołów

25.VI
Chochołów- Liptovsky Trnovec: 54,7 km
Chochołów
Sucha Góra Orawska
Głodówka (Hladovka)
Witanowa (Vitanova)
Orawice (Oravice)
Zuberzec (Zuberec)
Liptowskie Matiaszowice
Brnice
Liptovsky Trnovec

26.VI
Liptovsky Trnovec- Stary Smokowiec: 65,8 km
Liptowski Trnowec
Liptowski Mikulasz
Podturen
Liptowski Gródek
Liptowski Peter
Wawrzyszów
Przybylina
Strbskie Pleso
Stary Smokowiec

27.VI
Stary Smokowiec- Małe Ciche/Murzasichle: 47 km
Stary Smokowiec
Wysokie Tatry
Tatrzańska Łomnica
Tatrzańska Kotlina
Zdziar
Jaworzyna Tatrzańska
Łysa Polana
Polana
Małe Ciche/Murzasichle

28.06  (dzień meczowy: Polska vs Japonia godz. 16:00)
Małe Ciche/Murzasichle- Nowy Targ: 30 km
Małe Ciche/ Murzasichle
Mur
Stasikówka
Groń
Leśnica
Gronków
Nowy Targ

Offline Mężczyzna marshalo

• Miasto: Rzeszów
  • Na forum od: 11.01.2018
    • Dookoła Podkarpacia
Odp: Dookoła Tatr- czewiec 2018
« 12 Kwi 2018, 11:40 »