Autor Wątek: 10 stolic na rowerze z psem- lipiec- wrzesień 2018  (Przeczytany 8263 razy)

Offline Kobieta Wszechstronna

• Miasto:
  • Na forum od: 23.01.2018
Cześć!

Jestem 25-letnią studentką medycyny weterynaryjnej i w wakacje, wraz z moim psem przejedziemy na rowerze przez 10 stolic:
1. Warszawa
2. Wilno
3. Ryga
4. Tallin
5. Helsinki
6. Sztokholm
7. Oslo
9. Amsterdam
10. Berlin

Bez obaw- pies większość trasy przemierzy w wygodnym wózku. Niekoniecznie musisz decydować się na całe 2 miesiące jazdy z Nami. Będzie Nam miło, jeżeli dołączysz do Nas na którymkolwiek odcinku zechcesz i na tyle ile będziesz chciał :)
Moje doświadczenie wyprawowe nie jest duże, natomiast od kilku miesięcy przygotowuję się do tej wyprawy (zarówno fizycznie jak i merytorycznie), żeby być jak najlepiej przygotowaną na wszelakie ewentualności, które mogą wystąpić podczas Naszej podróży.
Wyruszamy dokładnie 23.07 z Warszawy i kończymy 30.09 w Berlinie. Niestety nie jestem w stanie z żadnej strony wydłużyć tego czasu.
Do dystansu, który wyszedł mi palcem po mapie google, dla bezpieczeństwa dodałam 50% sumy kilometrów, co daje maksymalnie 80km dziennie.
Całą wyprawę planuję tak, żeby podczas jej trwania wydawać jak najmniej pieniędzy, ze względy na to, że samo jej przygotowanie dużo mnie kosztuje, dlatego zamierzam spać na dziko oraz mieć ze sobą przygotowane porcje jedzenia z dokładnie wyliczonym zapotrzebowaniem kalorycznym na każdy dzień (jedzenie w formie 'wysuszonej'- zajmuje bardzo mało miejsca, a po zalaniu wodą daje mega pożywny posiłek).