Mam Sutrę 2018 od grudnia, w razie czego odpowiem na pytania. Jednak od razu mówię, że z rowerem przełajowym Sutra absolutnie nie ma nic wspólnego.
Z Awolem jestem od dwóch lat. Jak dobiję do 30k km napiszę recenzję ☺Znane mi recenzje:http://www.bikepacking.com/bikes/specialized-awol-review/http://pedallingforpints.com/post/100033623219/the-awol-review-of-the-specialized-awol-deluxehttps://www.gravelbike.com/one-year-review-specialized-awol-comp-bicycle/http://bicycletimesmag.com/review-specialized-awol-comp-touring/http://grit.cx/news/2017/03/review-specialized-awol-comp-longterm-reviewi taka ciekawostkahttp://theradavist.com/2015/12/eriks-sparkle-abyss-the-custom-skid-sled/#1No i film od którego zaczęła się
Zależy mi aby rower był na asfalt, na długie dystanse aczkolwiek od czasu do czasu wybieram drogi terenowe więc chce mieć możliwość założenia szerokich opon. Interesuje mnie stalowa rama z dużą możliwością rozbudowy. Swoją drogą, czy jest jakakolwiek różnica pomiędzy awol comp, a awol elite?
Cytat: krajewski w 14 Maj 2018, 15:05Zależy mi aby rower był na asfalt, na długie dystanse aczkolwiek od czasu do czasu wybieram drogi terenowe więc chce mieć możliwość założenia szerokich opon. Interesuje mnie stalowa rama z dużą możliwością rozbudowy. Swoją drogą, czy jest jakakolwiek różnica pomiędzy awol comp, a awol elite?To idealnie Awol pasuje. W takich zastosowaniach ten rower dominuje, jeździli na nim ludzie bardzo trudne ultramaratony (jak TCR i MRDP), jeździli i po terenie. Minusami jest bujanie przy obciążeniu tyłu i dość spora waga. Ale jak planujesz ten rower pod bikepacking i sakw nie zamierzasz używać, a ciężka rama stalowa Ci odpowiada - to dla Ciebie żaden minus. Większość graveli nie pozwala na aż tak szerokie opony, a tu masz możliwość założenia aż 2 calowych opon, to przy 28 calach jest naprawdę dużo i pozwala na sensowną jazdę w terenie.
Jedyne co w moim odczuciu nie jest idealne to kolor. Czy Sequioa też się sprawdzi?