Autor Wątek: Wyprawa dookoła Polski - lipiec - 3000km  (Przeczytany 5444 razy)

Offline Mężczyzna PanGawart

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 01.03.2018
Cześć!

poszukuję osoby na wyprawę dookoła Polski ️:)
W okolicach 9 lipca planuję wyjazd z Warszawy. W pierwszej kolejności na wschód, potem Mazury, Bałtyk, zachodnia granica, polskie Góry i powrót wschodnią stroną. Poglądowa mapka niżej
Na wyjazd mam 30-35 dni.
Planuję ok. 120km dziennie na początku, ze względu na późniejsze trudne odcinki w górach a chciałbym wyrobić się podczas wolnego w pracy.
Szukam osoby, która zechciałaby wybrać się na taką podróż lub chociażby jej część, można dołączyć w trakcie podróży na jakiś etap.
Wyjazd niskobudżetowy. Sprawy noclegów, jedzenia itp. są jeszcze do omówienia.

Trochę o mnie. Jestem studentem, 24 lata, od dawna sobie obiecywałem jakąś większą podróż rowerową i w tym roku jestem zdecydowany na sukces :) Do tej pory objechałem jakąś część Mazowieckiego, najdalej byłem w Toruniu. Doświadczenie mam małe, właśnie chcę je zbudować!  :)
Jeśli jesteś chętny/a - czekam na wiadomość :)

Offline Mężczyzna Borafu

• Moderator Globalny
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Witaj na forum.
Nie pojadę z Tobą, ale słówko o trasie.
Jak dla mnie to ta trasa wygląda jakbyś chciał ominąć to co ciekawe ale zaliczyć to co uciążliwe.
Ścinasz Suwalszczyznę, omijasz cały pas nad wschodnią granicą, omijasz Bieszczady, w zasadzie omijasz Sudety, nad morzem jedziesz pod wiatr, a dla równowagi będziesz jechał z Górnego Śląska prosto do Wrocławia i  ciągnął z Warszawy nad granicę i z powrotem.
Popracuj nad tą trasą bo aż szkoda tak jechać.
To co dołożysz możesz sobie skompensować np. jadąc pociągiem do Siemiatycz albo Czeremchy i z powrotem.

Witaj,

dziękuję za rady.

Mapka jest poglądowa tylko jak mniej więcej chciałem jechać Zastanawiałem się nad pominięciem wyjazdu z Warszawy i właśnie z Siemiatycz do Siemiatycz zrobić taką pętlę.