Autor Wątek: Alpejskie przełęcze II - wakacje 2018 - przełom lipiec/sierpień  (Przeczytany 1309 razy)

Offline Mężczyzna PiotrekGie

• Miasto: Polska
  • Na forum od: 18.08.2015
Witam wszystkich sakwiarzy i sakwiarki   

Drugi raz jadę w Alpy i szukam innych chętnych. Celem tej podróży jest zaliczenie najsłynniejszych alpejskich przełęczy oraz charakterystycznych miejscówek po drodze. W tym roku skupiam się na środkowej części Alp.

Wszystkich chętnych i głodnych pięknych alpejskich widoków oraz długich podjazdów zapraszam do kontaktu. Zabieram max 2 osoby 

•   Piotrek (Wrocław - 34 lata)  na rowerze jeżdżę od zawsze z sakwami od trzech lat
•   Planowana trasa – alpejskie przełęcze. Część środkowa zgodnie z mapką
•   Czas trwania – około 2 tygodnie
•   Termin – przełom Lipiec/Sierpień
•   Start / Meta - wstępnie Altdorf/Szwajcaria. Jedziemy tam samochodem.
•   Planowany całkowity dystans: ~900 km
•   Planowany dzienny dystans: ~80-100 km/dziennie (raczej jade na maksa ile się da, jak nadrobimy dystansu to można przedłużyć trasę, zwiedzić inne tereny)
•   Gdzie śpimy?
Noclegi na dziko pod namiotami lub na gospodarza. Co 2/3/4 dni można zajechać na kemping, żeby podładować baterie i trochę się ogarnąć.
•   Co i gdzie jemy?
Gotowanie we własnym zakresie z tego co zabierzemy z Polski i kupimy na trasie. Okazyjnie można coś tam przekąsić na trasie.
•   Koszt wyprawy - myślę, że około 1500 pln.
•   Priorytety - pochłanianie przestrzeni i widoków. Zaliczenie wszystkich przełęczy z listy
•   Filozofia podróży.
Będziemy wstawać wcześnie rano, żeby nie tracić dnia i kręcić do zachodu słońca. Dłuższe przerwy np. na obiad można zaplanować na trasie przy jakimś ładnym widoczku. Generalnie wyznaje zasadę, że lepiej powoli jechać niż stać w miejscu co za tym idzie nie zatrzymujemy się co pół godziny żeby zrobić zdjęcie, wyciągnąć coś z sakwy, wytrzeć nosek 
•   Podejście do deszczu - jak zapowiada się deszcz na 60 min to można czekać. Jak ma padać cały dzień to jedziemy.