Autor Wątek: Jak spakować rower do samolotu  (Przeczytany 10083 razy)

Offline Mężczyzna dominik58

• Miasto: mazury
  • Na forum od: 03.05.2016
Jak spakować rower do samolotu
« 26 Cze 2018, 23:41 »
We wrześniu lecimy do Francji Wizzar-em, będziemy wracali Ryan-em. Nigdy nie woziłem roweru samolotem i nie mam doświadczenia. Czy zainwestować w pokrowiec do transportu roweru czy zorganizować sobie jakieś pudło? Czy do pakunku z rowerem mogę dołożyć jakieś inne rzeczy?
Liczę na podpowiedzi od forumowiczów którzy mają doświadczenie w lataniu z rowerem.

Offline Mężczyzna byczys

• Miasto: Tychy
  • Na forum od: 30.09.2013
    • Moje relacje z ultramaratonów rowerowych
Odp: Jak spakować rower do samolotu
« 27 Cze 2018, 05:01 »
Cześć.  Istnieje obszerny wątek na ten temat. Jest nawet przypięty: https://www.podrozerowerowe.info/index.php?topic=826.0

Offline Mężczyzna dominik58

• Miasto: mazury
  • Na forum od: 03.05.2016
« 27 Cze 2018, 22:50 »
Wątek jest, ale z taką brodą, że pewnie niejedno się zmieniło od 2008r.

Offline Mężczyzna globalbus

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
« 27 Cze 2018, 23:03 »
Z wątku dowiesz się między innymi tego, że każda linia lotnicza ma inne zasady przewozu rowerów. No i te zasady się zmieniają. Jak dowiesz się czegoś nowego, to możesz tam dopisać...

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna Król Julian

• Miasto: Pabianice
  • Na forum od: 14.02.2017
« 28 Cze 2018, 21:28 »
Wizzair`em przewoziłem w tym roku dwa razy. Jak spakować to masz w wątku. Żadnych ekstrawagancji w tej linii nie ma. Jedyna rada to pamiętaj, ze 32 kg to limit związków zawodowych wagi dla pojedynczej paczki. Zatem nie przekraczaj tego bo mogą ci nie przyjąć paczki.

A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!

Offline Kobieta Edith81

• Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 25.06.2018
« 30 Cze 2018, 17:20 »