ta univega jest w niezłym stanie ale tam sa dwa problemy 1. tylny bębenek jest na system UG do których nie dostaniesz już nowych kaset. Trzeba by kupic jakąś piastę z bębenkiem odpowiadającym liczbie biegów w manetce i przełożyć sam bębenek. cena nowej piasty 7speed to jakieś 35zł. przydałoby się zamienić bo przęłożenia tam są prawie szosowe a nie trekkingowe2. Korby to shimano sg-x. Nie pamietam dokładnie ale ten system to dziś tez kłopotliwy w zamianie. Korba do wymiany jak się zużyje - koszt korby na alivio to jakieś 110zł. prawdopodobnie też będzie trzeba wymienić suport aby zachować linię łancucha.na pewno wolałbym ten rower niż meridę na wolnobiegu - obie które wynalazłes mają takowy. Tyle ze rozmiar tej univegi na ciebie chyba za mały. Przy 190cm powinienes miec w poziomie w okolicy 59-60cm i regulowany mostek a tu ten rower to jest na 175- 180 góra. ten bergamont to też daruj sobie - nie wiadomo jakie piasty, wolnobieg i do tego wciśniete manetki alivio ... taki rower trochę dla niekumatych co łatwo zbajerować na gadżety wtypie manetki i przerzutka z tyłuWydaje mi się ze za 800 czy 900 ni ekupisz nowego roweru dobrej klasy. Szukaj po używkach ale ja nie podejmuję się wskazywania ciekawych ofert bo nie chce w razie niepowodzeń miec kogoś na sumieniu. Jak nie kupić bubla na allegro?nie kupuj od rasowych handlarzy starzyzną bo ci nawet jak są uczciwi to pojęcie o rowerach mają nijakie i nawet jak pisza że rower idealny to osoba doświadczona znajdzie tam wady o których handlarz może nie wiedzieć. Zresztą oni nie robią przeglądów - jak mają 100 rowerów to kto to będzie sprawdzał i regulował - robota na kilka tygodni z okładem. Suma sumarum to kupowanie w ciemno. A jak trafisz na oszusta - hurtownika to dostaniesz rower z wgniecioną ramą która będziesz musial reklamować i różne są z tego kłopoty.Nie kupuj też nowych - rocznych, duletnich czy trzyletnich rowerów w atrakcyjnych cenach bo to najczęściej trefny towar - albo kradziony albo uszkodzony. Uszkodzone to dotyczy zwłaszcza rowerów z wewnętrznymi przekładniami które trudno naprawić a na zachodzie sprzedają takie za grosze. Sam handlarz moze o tym nie wiedziećA podstawą jest telefon lub mail do sprzedawcy i porządny wywiad co do stanu roweru - Wymienić można wszystko ale jak dostaniesz pognieciona ramę to co z nią zrobisz... musisz się upewnić po prostu co do stanu roweru i najlepiej dogadać się co do przesyłki i sposobu ewentualnych reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki.Najlepiej znajdź kogoś kto na allegro sprzedaje swój własny rower i wie co z nim jest. handlarze nie znają historii rowerów ze swej oferty i często nawet oni sami nie zdołają wychwycić wszystkiego a że wiekszosć z nich to cwaniaki i naciągacze to inna sprawa.Wczoraj na allegro widziałem jakiegoś batavusa cayenta w zielonym kolorze i wydawał mi się ok - poszukaj zastanów się. Spokojnie przede wszystkim z kupowaniem na allegro bo często można się napalic na coś na okazuje sie niewypałem.Ta univega jest ok, ale nie twój rozmiar chyba. Ty potrzebujesz roweru znacznie większego.A po prywatnemu to powiem ze weź kup lepiej jakiegoś unibike voyager albo Krosa trans alp (na allegro były ostatnio duże rozmiary przecenione) . Jak nie zamierzasz zdobywac stepów mongolii to powinno ci to wystarczyć . Te meridy i ten kross fitness to rowery segmentu fitness - jak sama nazwa wskazuje rowery miejsko - sportowe. Alternatywa szosówki na miasto. Jako rower wyprawowy czy trekking tak średnio się to nadaje moim zdaniem
hmm jak dla mnie taki troche zbyt sztywny sie wydaje, bardziej tak czysto pod trekking i szose, chce glownie jezdzic szosami ale czasem po lesie sciezkami tez czy w jakims podobnym terenie, ta Merida Crossway 10-V , wydaje sie jakos bardziej w oba tereny
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje