Nie mieszamy kół sportowych z turystycznymi? Ten bębenek Mavica mozna poprawić poprzez wstawienie łożyska tocznego lub w wersji bardziej cywilizowanej poprzez wymianę tulejki teflonowej na brąz fosforowy (można to zrobić w warsztacie regeneracji głowic samochodowych, ponieważ prowadnice zaworowe do porządnych samochodów robi się właśnie z brązu fosforowego). To samo dotyczy pedałów Time w wersji MTB, gdzie równiez takie plasticzane gówno jest podstawowym łożyskowaniem.
Trochę kicha żeby nówki piasty...i to nie tanie od samego początku przerabiać. Jak ktoś kupuje kółka czy piasty za grubą kasę to raczej nie do jazdy po parku tylko do tyrania.
dlatego że celowałem w te cięższe piasty na większych łożyskach 6001
Wilku, to nie jest rzeźba, tylko solidna robota zgodnie ze sztuką inzynierską. Tak powinno być zrobione od początku.
Cytat: altharr w 30 Paź 2018, 17:45dlatego że celowałem w te cięższe piasty na większych łożyskach 6001No i właśnie taką mam d812sb. W drugim rowerze mam d042sb z przebiegiem w dziesiątkach tysięcy, tylko tam nigdy skoków przez hopki z bagażem nie robiłem