HellołPewien projektant koncepcji trasy rowerowej po byłej linii kolejowej zapytał mnie o Miejsca Obsługi Rowerzystów. W sensie takim , czy są takie, z których rowerzyści są zadowoleni i jak powinny wyglądać jeśli chodzi o rozmiar i wyposażenie i cokolwiek tam jeszcze. Projektant ma jakąś tam swoją wizję ale chce oprócz tego zasięgnąć języka u ludzi, do których adresowana jest inwestycja.W związku z tym jeśli macie jakieś przykłady, zdjęcia itp takich miejsc, które się wam spodobały, były funkcjonalne to proszę o odpowiedzi w tym wątku. Jeśli macie jakieś pomysły jak to powinno wyglądać to też, a nawet jak nie powinno wyglądać.
Chyba nie rozumiesz funkcji mor - one maja pomóc wygrywać wybory i dawać robotę chłopakom, którzy pomagają tobie. Chyba nie myślisz, że mory, dolnośląskie krainy rowerowe, greenvelo itd maja służyć rowerzystom?
Jeżeli mowa o trasie w miejscach torów i jesteś z Lubina, to zapewne sprawa na Dolnym Śląsku i tak jest przesądzona. Kilka lat temu zrobiono pierwszą (już mocno zdewastowaną) scieżkę koło Milicza i powstała koncepcja morów stylizowanych na przedwojenne przystanki wąskotorówki. Nowa trasa koło Prusic również ma taki mor, najnowszy odcineczek koło Wołowa - identyczny.
Cytat: RS w 1 Paź 2018, 16:18rzucają mi się w oczy miejsca postojowe szlaków konnychŁódzki Szlak Konny pewnie?Szy.
rzucają mi się w oczy miejsca postojowe szlaków konnych
Chyba nie myślisz, że mory, dolnośląskie krainy rowerowe, greenvelo itd maja służyć rowerzystom?
Cytat: Waldic w 1 Paź 2018, 15:29Takie MORy istnieją na trasie kolejowej ....Swarzewo - Krokowa też. dzięki - czytający to projektant z pewnością wygugla sobie te obiekty - co w nich takiego dalekiego od doskonałości/ideału?
Takie MORy istnieją na trasie kolejowej ....Swarzewo - Krokowa też.
A na rowerze Ci nie wieje? Tu dzieło dolnośląskiego debila, chyba nie wieje? Raczej mor, niż ścieżka, ale ja się tam nie znam