Rower dostał trzecią kierownicę, trzecią parę klamek, trzeci zestaw hamulców, trzecią przednią przerzutkę, drugą tylną (jedną złamałem..), drugie siodełko, drugi mostek, więc i drugi wątek mu się należy
Najważniejszą zmianą było przejście z cantileverów na hamulce v-brake z równoległym prowadzeniem klocków. Zmienione zostały też klamki na słynne Tektro RL520, które od czterech lat leżały mi w pudle. Siła hamowania jest świetna, klamki mimo obaw są wygodne. Nie są tak duże jak Tektro RL340, ale za to są świetnie wyprofilowane. Kształtem przypominają trochę klamki Campagnolo, przez co na początku próbowałem zmieniać biegi nieistniejącymi łopatkami
Rama i widelec: 19" (górna rura 55,5 cm), stal Cro-Mo 4130 Tange
Stery: Shimano Deore LX
Korba: Shimano Deore LX M550 175 mm 36/26
Suport: kwadrat
Manetki: Shimano Dura Ace SL-BS 79 10s
Przerzutka przód: Shimano 105 FD-1055 (?) 7s 28,6 mm
Przerzutka tył: Shimano Deore LX M570 9s
Kaseta: Shimano SLX CS-HG81 11-34t 10s
Łańcuch: KMC X10.73 10s
Hamulce:
v-brake Shimano Deore XT M750 prawdopodobnieKlamki hamulcowe:
Tektro RL520Piasta przednia: Shimano Deore LX M550
Piasta tylna: Shimano Deore M510
Szprychy: oryginalne (przód), Sapim (tył)
Obręcze: Arraya 559 32h
Opony: Continental Travel Contact 26x1.75
Mostek:
Kalloy SR Sake 90 mmKierownica: baranek 42 cm 25,4 mm, nie chce mi się sprawdzać
Owijka: B'twin
Sztyca: taka jaką dali
Zacisk: na imbus
Siodło: czerwone z Aliexpress
Pedały: platformy, nie odnalazłem napisu
Zmieniłem też zębatkę w korbie z 38t na 36t - stara była kompletnie zajechana, zapasową miałem akurat tylko w tym rozmiarze. Będę musiał jeszcze szybciej kręcić.
Aa.. podpórka pod torbę już zdemontowana. Przy zdejmowaniu korby złamałem śrubę :O
Dla odważnych.. było tak: