Dla mnie zaskoczeniem jest Marcin Surowiec, czyli Buschcraftowy, który chyba po MPP stwierdził, że tego typu imprezy szosowe z dość ciasnym limitem są dla niego za trudne.
Wprawdzie nieco mi schlebia umieszczenie mnie w tym zestawieniu, jednak muszę nadmienić, że moja w nim obecność trochę mi mimo wszystko zgrzyta. W MPP udało mi się dojechać wprawdzie na pierwszym miejscu, ale jedynie w wyniku sprzyjających okoliczności - kaprawa pogoda i wycofanie się najszybszych, między innymi Mariusza Cukierskiego, który też jest na liście startowej RTP i wydaje mi się że on również tutaj będzie należał do grona faworytów.
Mariusza Cukierskiego to ja nie widzę na tej liście.
Hmm, wydaje mi się, że wcześniej widziałem Mariusza. Albo rzeczywiście był, ale zrezygnował, albo mi się przywidziało.
No i limit też jednak łatwiejszy niż w MPP, na trasę circa 1500km jest 7 dni, czyli średnio na dobę trzeba 214km, a nie 333km jak w MPP, choć oczywiście to nie tak prosta kalkulacja, bo trasa RTP jest dużo bardziej górzysta
Cześć, z jaką konfiguracją mechanizmu korbowego i kasety planujecie jechać tegoroczny RTP? Z dużą ciekawością zapoznam się z opinia osób, które brały udział we wcześniejszych edycjach.
Przy dużo większej kasecie to już jedzie się porównywalnie z tempem piechura.
A i blat 50 jest niepotrzebny - 46 by starczyło.
Cytat: KrzysiekW w 30 Mar 2023, 11:36A i blat 50 jest niepotrzebny - 46 by starczyło.Ja na górskie trasy mam tarcze owalne A-B 46-30. Do tego kaseta 34 lub 40 (z przedłużką W-T) i można podjeżdżać każdy podjazd.
Ja na górskie trasy mam tarcze owalne A-B 46-30. Do tego kaseta 34 lub 40 (z przedłużką W-T) i można podjeżdżać każdy podjazd.
Kolega ma tylną przerzutki grx 2x11 i nie potrzebuje przedłużki haka, żeby wsadzić 11x40.
RD-RX812 z tego co czytałem to spokojnie ogarnia 11-46. Nawet mam taką kasetę, ale jeszcze jej nie używałem.