Tak, ale powiększyłem fragment zdjęcia, na którym widać te płyty. Są odcinki, gdzie płyty to w sumie stelaż dla kamieni, bardziej zwracam na to uwagę w kontekście opon, a zwłaszcza ich bocznych ścianek. Kiedyś sobie tak pociąłem w Alpach oponkę do szosy/szutru, jak jeszcze jeździłem na oponach węższych niż 2 cale z hakiem.
Też na samym starcie, na Gubałówkę jest sektor szutrowy, tam to może być wesoło jak cała stawkawąsko zgrupowana będzie się tam mijać
Tak wiem za Wołosatem nie ma przejscia i nie jest to legalne. (...) Stąd pytanie jak to widzi organizator , zarówno zieloną granicę (...) tu jest pytanie wyłącznie o alternatywne przekroczenia linii granicznej (...)
Moje pytanie było bardziej złożone i nie chodziło mi raczej o przejscie w Kroscienku a o drogę H13 na Ukrainie. Tak wiem za Wołosatem nie ma przejscia i nie jest to legalne . Po swoim pierwszym BBT kilka już ładnych lat temu jednak udało mi się na rozjeździe powyscigowym dojechać bezproblemowo do granicy na przejsciu na przełęczy niedaleko za Wołosatem. Stąd pytanie jak to widzi organizator , zarówno zieloną granicę jak i oznaczenia dróg na Ukrainie ? Dotyczy to również Słowacji , ale tu jest pytanie wyłącznie o alternatywne przekroczenia linii granicznej . Napisałem też maila do RTP więc pewnie będzie to usciślone.
Są też już segmenty Race Through Slovakia.