Ciekawe, czy regulamin dopuszcza wcześniej umówione skorzystanie z serwisu rowerowego np. w Nowym Targu na zakup i wymianę takich opon? W tym czasie można zjeść sobie obiad, poleżeć trochę...
Pytanie, czy wożenie tych opon i ich podwójna wymiana opłaci się czasowo bardziej, niż jazda na takich oponach całości trasy. Ponadto człowiek zmęczony jest mało chętny na takie zabawy z oponami. Ciekawe, czy regulamin dopuszcza wcześniej umówione skorzystanie z serwisu rowerowego np. w Nowym Targu na zakup i wymianę takich opon? W tym czasie można zjeść sobie obiad, poleżeć trochę...
A jak się mocniej rozetnie oponę, to jedyna skuteczna naprawa to wymiana... opony. Dętka tu nie pomoże.
Rozciętą oponę, nawet do 2cm, łatwo naprawić naklejając szeroką łatkę od środka opony. Tylko takie łatki lub inny kawałek grubszej gumy trzeba ze sobą mieć.
To ja trochę z innej beczki niż dętki, łatki i mleko, ale na temat RTP oczywiście. Wiem, że była krótka dyskusja odnośnie "odcinków zakazanych" : czyli odcinki dróg krajowych przez które prowadzi obligatoryjny ślad gpx , odcinki dróg krajowych nie dłuższe niż: 1km - Polska i Czechy, 2km - Słowacja, z których korzystamy wyłącznie jako łącznika pomiędzy dwoma sąsiadującymi ze sobą drogami dojazdowymi do danej drogi krajowej. i tutaj mam pytanie, do organizatorów i byłych uczestników, czy jest dopuszczalny błąd, w długości łącznika, np. 1.1 - 1.3 ? , czy musi (, że powinno, to wiadomo) obligatoryjnie po przecinku być maksymalnie "0"?
Ciekawa jest też sprawa dróg rowerowych i chodników. Czy jazda chodnikiem albo drogą rowerową wzdłuż drogi krajowej to złamanie zasad? W końcu po coś ta infrastruktura jest ...