Autor Wątek: Kraków-Częstochowa, którędy?  (Przeczytany 4087 razy)

frff

• Gość
Kraków-Częstochowa, którędy?
« 24 Mar 2010, 20:37 »
Witam,
Chciałbym wybrać się w trase Krak-Częstochowa asfaltem w związku z tym że nie mam zbytniego doświadczenia w wyznaczaniu trasy prosiłbym o propozycję którymi drogami warto śmigać coby było szybko i bezpiecznie, chodzi mi o to żeby dojechać na miejsce tegoż samego dnia.
Pozdrawiam

Offline Mężczyzna Szeli

• Miasto: miasto Świętej Wieży
  • Na forum od: 18.03.2010
    • http://www.szeli.ayz.pl
« 24 Mar 2010, 20:50 »
Tego samego dnia to wydaje mi się, że ciężko będzie znaleźć coś ciekawego. Natomiast gdybyś podzielił to na dwa dni to może być kilka interesujących tras. Może patrzę też na to z perspektywy tego, że nie chce mi się gnać cały dzień tylko po to aby przejechać daną trasę, ale to moje prywatne odczucie. Z tego co kojarzę to chyba ktoś z forum wybierał się tutaj na podobny jednodniowy wypad.
Oczywiście na tej trasie mamy wytyczony Rowerowy Szlak Orlich Gniazd, ale w tej chwili przejazd jest utrudniony. Wydawnictwo Compass wydało ciekawą publikację na ten rejon. Wybieram się na tę trasę w maju, ale ponieważ będę świeżo po zdjęciu ortezy to planuję to bardzo rekreacyjnie na 4 dni i do tego trochę pokrążyć po Jurze. Jeśli potrzebujesz jakichś materiałów to daj znać, mogę Ci coś pożyczyć na wypad.

Słodko - gorzki smak każdej chwili poznać.

Życie to podróż, nie dom.

Offline Mężczyzna dudi

• Administrator
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 11.05.2009
« 24 Mar 2010, 22:10 »
Cytat: "Szeli"
Tego samego dnia to wydaje mi się, że ciężko będzie znaleźć coś ciekawego.

No nie żartuj, trasa przez Olkusz - Zawiercie - Myszków to niecałe 130km, to zrobienia spokojnie w jeden dzień i to bez szaleństwa.

Polecam google maps, całkiem fajnie można trasę planować ;)

frff

• Gość
« 24 Mar 2010, 22:12 »