Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
21 Lis 2024, 20:17
Strona główna
Tagi
Zaloguj się
Forum :: podrozerowerowe.info :: wyprawy, trasy, sprzęt
»
Sprzęt, ekwipunek i odzież
»
Rower
»
Author czy Trek - a może coś innego ?
Strony: [
1
]
2
Następna >>
Wszystkie
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Author czy Trek - a może coś innego ? (Przeczytany 4082 razy)
bartman-pl
Gość
«
25 Mar 2010, 10:46 »
Witam
Przygotowuję się do 2 tygodniowej podróży przez Polskę. Nigdy na takiej wyprawie nie byłem i właściwie w kwestii sprzętu jestem początkujący.
Chciałbym kupić rower w granicach 1500 - 1600 złotych.
Czytając podróżerowerowe.info zwrócił moją uwagę Author Stratos. Kilku użytkowników forum zdecydowanie zachwala tą konstrukcję.
http://www.velo.com.pl/www/wyprzedaz.php?m=0&s=7&id=354
Jeden z moich znajomych natomiast proponuje mi rowery Trek z 200 - 300 złotowym rabatem.
Ten oto egzemplarz wpadł mi w oko:
http://www.ssc.pl/trek2009/7200.html
Muszę przy tym dodać, że jestem człowiekiem wysokim - 198 cm więc pewnie w grę wchodzą ramy pomiędzy 23" a 25"
Proszę o poradę - jeżeli macie jakieś inne propozycje z chęcią się z nimi zapoznam.
Pozdrawiam
bartman-pl
Gryf
Miasto: Gryfino
Na forum od: 23.03.2010
«
25 Mar 2010, 20:15 »
Jeżeli rower wyprawowy, to na pewno przyda Ci się w nim co najmniej jeden bagażnik (oczywiście musi być solidny min. 25kg nośności). Na przód low-rider (niekoniecznie, ale stabilniej się jeździ z sakwami z przodu i z tyłu - wręcz komfortowo i odciążasz tylne koło częścią ładunku). Bardzo przydatne też są błotniki i oczywiście oświetlenie. Dobrym rozwiązaniem jest dynamo w piaście (nie czujesz oporu i nie hałasuje)