test kolana w 4 miesiace po operacji
po ponad czterech miesiacach od operacji i wymuszonej groznymi minami lekarzy abstynencji rowerowej postanowilem dzis z samego rana wykonac jazde probna i test powyzszego elementu...
warunki proby dalekie byly od laboratoryjnych a dosiadajacy kolana tester posiada mierne pojecie w temacie staw kolanowy-serwisowanie i naprawy..niska ilosc powtorzen jak rowniez zmienne warunki atmosferyczne zafalszowaly jakosc eksperymantu.
Jakkolwiek Panie i Panowie oto owoc przedsiewziecia.
Sprowadzenie roweru po schodach zajelo testerowi okolo czterokrotnie dluzej niz przed serwisowaniem elementu, raz o malo co nie upadl i wykrzywial twarz podobno w nonszelanckim usmiechu (2/10)
przy pierwszym zakreceniu korba slyszalny byl stuk ktory pocczatkowo tester wzial za odglos suportu i juz wyciagac mial swoj szwajcarski scyzoryk z mikroskopem i sciagaczem do korb by na predce znalezionym na trwniku drutem dokonac arcytrudnej operacji na otwartm kartrydzu gdy zorientowal sie ze to jednak testowany element powyzszy stuk wydal. (4/10)
Tester pomknal wiec dalej rozwijajac zawrotna predkosc 17km/h za nic majac spaliny i przeciwny wiatr.
Po pokonaniu 4 km tester zaczal odczowac dyskomfort w sprawdzanym elemencie i gdyby nie jego wrodzona zylka odkrywcy pewnie by zawrocil ale on nie liczac sie z konsekwencjami postanowil jednak dokonczyc co rozpoczal.
Pomimo dyskomfortu predkosc zwiekszyla sie niezauwazalnie do ok 23km/h. (6/10)
Po pewnym czasie i odwiedzinach w zaprzyjaznionym sklepie rowerowym, no gora dwoch tester powrocil do bazy.
wprowadzenie roweru po schodach zajelo juz tylko okolo dwa razy dluzej niz zwykle (5/10)
Podsumowujac testowany element to porzadny przedstawiciel klasy ekonomicznej, uzyte materialy moglyby byc lepszej jakosci co pozwoliloby cieszyc sie dluzej plynna praca powyzszego elementu.
Jakosc wykonania jak rowniez sepcjalistyczny serwis pozwala miec nadzieje na przedluzona zywotnosc.
Element wymaga jednak dalszej regulacji zanim trafi do sklepow.
Serwisant zaprzyjaznionego sklepu podpowiedzial zastosowanie smaru teflonowego co zmniejszyc mogloby uszkodzenia biezni lozyska badz co badz poddanego duzym obciazeniom.
W chwili obecnej nie mozemy polecic powyzszego elementu milosnikom wyscigow jak rowniez dlugich wypraw- to z czasem mamy nadzieje sie zmieni.
Ogolna ocena biorac pod uwage sytuacje (6/10)*
(*) uwaga, powyzsza ocena nie uwzglednia wynikow badan laboratoryjnych dostepnych ......jutro rano, oraz podatku VAT 22%
dodatkowo firma zastrzega sobie mozliwosc zmiany ocen, nazw i wygladu elementow bez uprzedniego powiadomienia konsumentow.
Firma nie odpowiada rowniez za ortografie, interpunkcje i wyginiecie jednorozcow.