Autor Wątek: Opony 25 mm na obręcze o szerokości wewnętrznej 20 mm?  (Przeczytany 1331 razy)

Offline Mężczyzna KrzysiekW

  • Wiadomości: 166
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 19.09.2018
Cześć, ktoś może jeździł w takiej konfiguracji?
Inernety mówią że jest to dobre rozwiązanie. Stare standardy że nie. Obecnie wielu czołowych producentów kół forsuje takie rozwiązanie. Tylko jak to się sprawdza w zwykłej turystycznej jeździe? Czy wjazd na szutry nie grozi rysowaniem rantów? Czy nie łapie się częściej kapci (myślę o opcji pod dętki)? Może ktoś ze sporym przebiegiem się wypowie?
« Ostatnia zmiana: 10 Sty 2019, 21:46 KrzysiekW »

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Dokładnie jak piszesz - na szutrach tnie boki opony. Na asfalcie nawet fajnie, wygodniej i pewniej w zakrętach.

Offline Mężczyzna KrzysiekW

  • Wiadomości: 166
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 19.09.2018
Czyli po szutrach zauważalnie częściej robią się dziury w dętkach/oponach?

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Łatwiej rozciąć bok (w oponie szosowej bardzo delikatny, bo ma wpływ na opory toczenia) o kamień. Na węższej obręczy bok opony jest bardziej chroniony przez bieżnik, a na szerokiej obręczy bok wyłazi poza obrys bieżnika.
Poza tym same zalety.

Offline Mężczyzna skaposzczet

  • Wiadomości: 47
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 12.02.2013
Jeżdżę tak turystycznie i do pracy już drugi rok. Obręcze typowo trekingowe, opony typowo szosowe. Kapcie łapię średnio raz na 3 tys. km. czyli dla mnie standardowo i nigdy z boku. Na szutrze rzeczywiście czasami słychać, że jakiś kamień obetrze się o bok felgi, ale nic złego się nie dzieję.
Ogólnie polecam.

Mój BLOG

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum