Autor Wątek: odpowiednie ciuchy na wyprawę rowerową do Mongolii w czerwcu  (Przeczytany 5294 razy)

michał gustaw

• Gość
Witam wszystkich forumowiczów,
mam do Was wielką prośbę o pomoc. przeglądałem wiele Waszych postów odnośnie sprzętu na wyprawę, ich jakości, wagi itp. Odrobiłem więc pracę domową ale i tak nie uniknę zadania kilku pytań więc z góry dziękuję za podpowiedzi. Lecę 30 maja do Irkucka skąd będę rowerem udawał się do mongolii, po której będę się kręcił 7 tygodni.spanie w namiocie. Jestem miastuchem więc nie mam kompletnie żadnego sprzętu. muszę więc kupić wszystko zaczynając od śpiworu, kończąc na palniku na paliwo płynne, ciuchach. Nie znam się ani na biwakowaniu ani na rowerach (kondycja jednak jest. biegam 2 razy w tyg po 10 km plus raz w tyg pływam 2 km. wyjeżdzam za 2 miesiące lece i do tego czasu będę "rowerował" min trzy razy w tyg. Mam stary rower również wymagający sporego zainwestowania kapitału (dziś jadę do serwisu żeby rzucili na niego okiem. swoją drogą rower który dostałem ma ramę 19,5 a ja mam 188 cm. czy na upartego się nada. nie będzie za bardzo za mały?). Czytałem wasze posty o sprzętach na wyprawę ale gdybym chciał kupic wszystko i w najlepszej jakości to bym nigdy nie wyjechał bo bym zbankrutował:). Mam więc pytanie do Was odnośnie ciuchów (później pewnie pojawią się pytania odnośnie innych kwestii ale to z czasem:))
Gdzie kupić najtańsze ciuchy?czy naprawdę potrzebuje te wszystkie drogie ciuchy, po 300 pln za bluzę i 100 pln za koszulkę?dodam, że tam gdzie jadę w ciągu dnia temp będzie około 15 stopni a w nocy może spadać nawet do 0,5 stopnia C
myślałem o 2 koszulkach na długi rękaw i 2 krótkich (oddychające)
jednych spodniach z odbinanymi nogawkami (będą od razu krótkie)
jeden polar windstoper
cienka bluza oddychająca
kurtka cienka przeciwdeszczowa oddychająca
ręcznik szybkoschnący
1 para butów i 1 sandały
3 pary skarpet i gaci