w prezentacji Marcina Korzonka zabrakło mi jednej małej ikonki czy zdania o sponsorze, czegoś w stylu " Audycja zawiera lokowanie produktów".
Fakt że na kolosy przyjeżdża sporo ludzi po to by się sprzedać. ... Ale mimo wszystko wolę jak ktoś podróżuje dla podróżowania i przy okazji na tym zarabia, a nie podróżuje dla kasy.
Cytat: WujTom w 11 Mar 2019, 10:44w prezentacji Marcina Korzonka zabrakło mi jednej małej ikonki czy zdania o sponsorze, czegoś w stylu " Audycja zawiera lokowanie produktów".Może to z powodu ograniczenia czasu? Nie byłem na Kolosach, ale czytam, że pokazy miały raptem pół godziny. Ile można powiedzieć w tym czasie? Na Włóczykiju pokazy trwają godzinę i Korzonek nie tylko otwarcie powiedział o sponsorze, ale nawet opowiedział jak go zdobył.
Nie wiem... może przesadzam, może te 10 lat temu zachłysnęłam się tymi wspaniałymi opowieściami i bardzo dobrym przekazem podróżniczym. [...]
Niemniej jednak schylam się ku temu, aby stwierdzić, że jakoś tak "dzisiejsi" prelegenci, podróżnicy idą na łatwiznę - jeśli chodzi o przekazanie widzom tego co przeżyli.
Na większości zdjęć miał bluzę tej firmy. Wspomniał w filmiki że można jechać na taki wyjazd zwykłym rowerem stokowym, co jak dla mnie też było krypto reklamą