Cytat: Melon w 10 Mar 2019, 10:08Korby: Shimano Deore T-591, 48/36/26T[...]Od razu przy zakupie zmieniono kasetę na HG400 11-32Moim zdaniem korba z blatem 48T w takim rowerze to jedna, wielka pomyłka.Dałbym maksymalnie 42T (jeżeli nie 40T). Dzięki temu, można by zejść z rozmiarem pozostałych tarcz, aż do 22T na młynku.Przy takiej konfiguracji korby, można by się pokusić o ciaśniejszą kasetę, znacznie lepiej zestopniowaną.(...)W rezultacie można by uzyskać efektywny zakres dostosowany do rzeczywistych zastosowań takiego roweru (przy obecnej konfiguracji większość przełożeń nie będzie używana), duży zapas przełożeń na podjazdy z bagażem, oraz możliwość precyzyjnego doboru kadencji do warunków - bagaż/wiatr/krótkie podjazdy/nawierzchnia/itp. Nie do przecenienia jak się trochę powalczy.
Korby: Shimano Deore T-591, 48/36/26T[...]Od razu przy zakupie zmieniono kasetę na HG400 11-32
Nie poprawili - Fuji, Kona Sutra zwykła, Marin jedna miękka cienizna, do zdrapania paznokciem. Ze stalówek tylko Cinelli Hobo i Ritchey trzymają jeszcze standard dawnych lat, jako taka jest Kona Sutra ltd - KTL+ lakier proszkowy.
po sezonie bede musiał oddac ramę do malowania - po niecałych 3 latach
Cytat: Piotr St w 1 Kwi 2019, 22:41po sezonie bede musiał oddac ramę do malowania - po niecałych 3 latachSprawdź co na to producent bo w wielu przypadkach przemalowanie ramy równa się z utratą gwarancji.
U mnie juz po gwarancji ( 24 miesiące )
Czy przy dłuższym zjeździe hamulce v-break dają radę ?