Autor Wątek: Centralna, południowa, zachodnia Europa Marzec 2020 - pażdziernik 2020  (Przeczytany 588 razy)

Offline Mężczyzna Agrest

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 05.04.2019
Dzień dobry wszystkim forumowiczom!  :D

Na 2020 planuję wyprawę rowerową. Ponad 10.000 km drogi. Ponad 16 krajów. Praca dorywcza. Dla bezpieczeństwa i towarzystwa poszukuję kilku osób, najlepiej w wieku 17 - 25 lat. Wszystkie szczegóły wyprawy są do ustalenia. Jak na razie poszukuję jedynie osób chętnych na takie wyzwanie. Mam wiele pomysłów dotyczących organizacji tej wyprawy, ale chyba lepiej by było o nich porozmawiać w bardziej interaktywny sposób, niż ogłoszenie. :)

Jestem młodym miłośnikiem rowerów. Mam 17 lat, w marcu 2020 będę miał 18. Póki co, nie mam doświadczenia z wyprawami rowerowymi. Podczas wakacji chcę wyruszyć w dwie wycieczki kilku-kilkunastodniowe. Jak widać, jestem trochę zwariowany - w końcu porywam się na tak trudne przedsięwzięcie nie mając doświadczenia.  :lol: Uwielbiam fizykę (co wyjaśnia ten CERN w celach podróży). Pozytywnie podchodzący do życia, uznający, że w życiu niezależnie od wieku można podjąć się każdego przedsięwzięcia (nie licząc oczywiście tych zabronionych przez konstytucję).

Nie ma jeszcze wielu zaplanowanych szczegółów tej podróży. Wszystko jest jeszcze do ustalenia i rozpisania. Ogólnie trasa będzie przebiegać tak: Polska --> Półwysep Bałkański, Grecja --> Rzym --> Genewa i CERN --> Portugalia --> Paryż --> Niemcy --> Polska. Chcę też odwiedzić po kilka większych miast w każdym odwiedzanym kraju. Wliczając w to przede wszystkim stolice.

Chcę wyruszyć w marcu, po zakończeniu olimpiad przedmiotowych. Wrócić we wrześniu, lub w październiku.

Celem jest zwiedzanie, czyli też podziwianie krajobrazów. Co za tym, idzie spokojne tempo. 80-120 km dzienni.

Całkowity dystans wyprawy jest jeszcze nie ustalony, ale za pewne będzie to ponad 10.000km.