Autor Wątek: Wyprawa  (Przeczytany 3267 razy)

Offline Kobieta Magda27

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 11.06.2019
Wyprawa
« 11 Cze 2019, 04:20 »
Witam,

To może wyda się głupie, bo każdy mnie utwierdza w tym przekonaniu :(, ale szukam osoby/osób, który miałyby ochotę i doświadczenie, na to żeby wybrać się w podróż rowerową z Polski do przykładowo Hiszpanii. Tu nie chodzi o to, że mam jakiś konkretny cel, w sensie, żeby nie wyszło, że tak sobie strzeliłam, ale nie wiem jak to ująć, lubię jeździć  na rowerze, ale zawsze każdy mnie hamował jeżeli chodzi o jakieś pomysły... takie jeżdżenie na rowerze bez celu nigdy mnie nie kręciło, tym bardziej, że wydaje mi się, że jestem typem wojownika i lubię przygody :)
 Dodam jeszcze, że nie mam żadnego doświadczenia, jeżeli chodzi o takie wyprawy, do moich największych osiągnięć należy przejechanie w ciągu dnia ok 40-50 km, ale dla mnie to mało :) lubię wyzwania :) oczywiście, postaram się w miarę możliwości dostosować do wszelkich uwag :)

Offline Mężczyzna docent161

• Miasto: KWA ....
  • Na forum od: 06.05.2018
Odp: Wyprawa
« 11 Cze 2019, 07:45 »
Zacznij np tygodniową wyprawę po Polsce...

Offline Mężczyzna kawerna

• Piotr(ek) Hrehorowicz w realu
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 22.09.2013
« 11 Cze 2019, 08:42 »
Słusznie czynisz szukając kogoś z doświadczeniem. Próbuj raczej dołączyć do jakiegoś wyjazdu zanim zaczniesz organizować własny. I zacząłbym od mikro przygód. Choćby trzy dni "wokół komina"... Nie dlatego, że wyprawa do Hiszpanii jest złym pomysłem. Ale dlatego, żebyś wcześniej poznała, choć pobieżnie, swoje możliwości. Zidentyfikowała potrzeby i braki sprzętowe. A także zobaczyła, czy Ci się to w ogóle spodoba. Takie "rozpoznanie bojem" zrób :wink: Pojawi się mnóstwo pytań, ale stopniowo poznasz odpowiedzi.
... i stałem się social-rowerzystą... Anachronicznie lubię trójrzędowe korby i małe kasety ;)

Offline Mężczyzna wujek Włodek

• Miasto: wieś W-wka.
  • Na forum od: 28.05.2019
« 11 Cze 2019, 09:35 »