Linka na kierownicy nie powinna mieć luzu. Może nie naciągnąłeś jednej śruby lub była zbyt mało odkręcona. Normalnie to jest tak spasowane, że bardzo trudno taśmę czy cokolwiek pod tą linką przecisnąć. Jak masz luz to popraw. Te śruby trzeba wkręcać w odpowiedniej kolejności...
W terenie lepiej mieć rolowaną torbę, bo bagaż jest utrzymywany na miejscu. W tej Ortlieba wszystko lata. Tragedii może nie ma, ale co chwilę trzeba na nowo układać.
W tej Ortlieba wszystko lata.
Rozwiązaniem jest torba rolowaną, się taka jest mniej wygodna.
Nic nie musi być ładowane pod korek, wystarczy wewnętrzny "organizer", mi został ten z sakwy SA:
Zapięcie kaptura w tych torbach jest magnetyczne ?
Dodatkowe boczne kieszonki uważam za zbędne.
W tej Ortlieba wszystko lata. Tragedii może nie ma, ale co chwilę trzeba na nowo układać.
Cytat: podjazdy w 19 Lis 2019, 00:56Linka na kierownicy nie powinna mieć luzu. Może nie naciągnąłeś jednej śruby lub była zbyt mało odkręcona. Normalnie to jest tak spasowane, że bardzo trudno taśmę czy cokolwiek pod tą linką przecisnąć. Jak masz luz to popraw. Te śruby trzeba wkręcać w odpowiedniej kolejności...Dziękuję za podpowiedź. Spróbuję jeszcze dokręcić, aczkolwiek uchwyt trzyma mocno a luz jest tylko na tej górnej części która przechodzi nad mostkiem kierownicy.