Autor Wątek: Wyprawa Warszawa - Berlin Start : 05/06 lipca Koniec : 25 lipca  (Przeczytany 430 razy)

Offline Mężczyzna Liszu

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 07.09.2018
Hejo, ja nazywam się Wiktor i szukam partnera/partnerki na moją drugą rowerową wyprawę. Na samym wstępie powiem że wszelkie ustalenia poniżej podaję orientacyjnie i jestem w stanie nagiąć je tak żeby Tobie było również miło podczas wyprawy - jestem elastyczny  ;)

Z ważnych spraw :

+ Mam 21 lat jestem studentem, z nikłym doświadczeniem w wyprawach ( 270 km parę dni temu ) ale z pewnym jeżeli chodzi o codzienne pokonywanie dystansów ( 100 dziennie przy odpowiednim odpoczynku bez problemu )

+ KIEDY ? START 05/06 lipca  - KONIEC Najpóźniej 25 lipca ( nie musisz uczestniczyć w całej wyprawie, można dołączyć się na chwilę )

+ Trasa : Warszawa - Berlin, z uwzględnieniem zwiedzania różnych lokacji w Polsce i poza nią. Na 80 % zamierzam odwiedzić Szczecin/Poznań/Gniezno/Szamotuły/Stargard. Zapewne głównie większych miast ale to może ulec zmianom - jestem elastyczny ;) Można dołączyć się do mnie z wielu miejsc, chętnie też gdzieś podjadę jeżeli Tobie tak będzie pasowało ^^

+ Start : ( można dołączyć gdzie bądź ) Warszawa - Koniec : teoretycznie Berlin ale jeżeli starczy czasu i siły w nogach myślałem o Szwajcarii ^^

+ Dystans : około 550/650 km ( schemat uwzględniający Berlin ) albo około 1500/1700 km ( schemat ze Szwajcarią ). Planuję robić około 100 km dziennie minimum, oczywiście tutaj również pozostaje pole do dogadania się

+ Noclegi : Generalnie nie mam na wyposażeniu namiotu tak więc pozostają - Tanie hotele/hostele/schroniska/ Couchserfing itp. naprawdę da się coś znaleźć w spoko cenach zwłaszcza razem ^^ Ale jeżeli Ty jesteś zwolennikiem/czką namiotów i masz swój, zawsze można mnie przekonać ( mam w tym baaaardzo małe doświadczenie i nie wiem jak by mi to odpowiadało na dłuższą metę )