Autor Wątek: TREK 3700 Musi dojechać do Amsterdamu...:)  (Przeczytany 1967 razy)

kawa

• Gość
Tak jak w temacie plan jest dosyc ambitny:)
Prosilbym was o kilka porad jak najlepiej przygotowac ROWER do drogi (ok.1300 km),ktora wiedzie do Amsterdamu. Dodam, ze mam juz za soba kilka dluzszych przejazdzek, w tym zeszloroczna samotna wyprawe z Warszawy do Leby, ktora zajela mi 3dni(160+140+180=480km). Sprzet, ktory mam do dyspozycji to TREK 3700 w pelni przygotowany do sezonu praktycznie w takim zestawieniu jak wyszedl z fabryki. Jedyna zmiana, ktora zaszla to pedały platformowe.
Na pewno musze pomyslec o zmianie opon. Pod uwage bralem taki oto produkt: http://tiny.pl/hg3t1
Ale nie wiem czy jest to najlepsze rozwiazanie. Od razu dodam ze jestem totalnym amatorem dltego chcialbym posluchac rad innych ktorzy rowniez sa"objechani" w temacie. Co do sprzetu, aczkolwiek bedacego juz czescia "garderoby" myslalem o butach http://tiny.pl/hg3tp do nich musiałym jednak dokupic predly spd, a nie mam doswiadczenia w jedzie z tym systemem.
Co o tym wszystkim sadzicie:)
Ratujcie i wzbogacajcie mnie swoim doswiadczeniem
:)

Offline filip

• Miasto: Wroclaw/Poznań
  • Na forum od: 08.05.2008
Hej, popraw linki. Proponuje www.tiny.pl

Offline Mężczyzna Robert

• Miasto: Konin
  • Na forum od: 03.12.2007
Cytat: "kawa"
zeszloroczna samotna wyprawe z Warszawy do Leby, ktora zajela mi 3dni

http://www.podrozerowerowe.info/viewtopic.php?t=472
;)

Offline Mężczyzna transatlantyk

• Moderator Globalny
  • GM 2420
  • Miasto: Annopol
  • Na forum od: 21.11.2007
    • Rowerem przed siebie.
1. Dyskusji na temat co jest wyprawą, a co nie jest było wiele i nie rozstrzygnęliśmy tego problemu. Dajmy spokój kawie, dla niego była to wyprawa, więc tak to nazwał.
2. 1300 km dla roweru to nie jest jakiś szczególny dystans. Jeżeli jest to rower zadbany, utrzymywany w sprawności, to bierz smar do łańcucha, dętki na zmianę, najbardziej podstawowe narzędzia i jedź :D  Powodzenia !

Offline Mężczyzna Borafu