W dniu 30 sierpnia 2019r u Burmistrza Miasta Łańcuta dr.Rafala Kumka odbyło sie spotkanie robocze z Komandorem Ultramaratonu Bałtyk Bieszczady Tour Robertem Janikiem i Tadeuszem Dubiel z ŁTC, czterokrotnym uczestnikiem BBTour 1008 Non Stop.Tematem spotkania było ustalenie przebiegu trasy ultramaratonu przez Miasto Łańcut oraz usytuowanie punktu kontrolnego podczas rozgrywania ultramaratonu w edycji 2020r.Burmistrz był bardzo zainteresowany tym ogromnym przedsięwzięciem sportowym. Robert Janik przedstawił Burmistrzowi Rafałowi Kumek szczegóły a m.in. o ilości startujących, opowiedział jak powstał BBTour i przedstawił projekt przebiegu trasy.Kolarze do Łańcuta przyjadą z Opoczna a z Łańcuta pojadą do Birczy i Ustrzyk. Burmistrz był bardzo zainteresowany powyższą imprezą i zaakceptował jej realizację a dalszą realizacje powierzył dyr.MOSIR Jerzemu Hałka.
A po co przez Kuźminę, skoro jest szosa grzbietem z Birczy do Grąziowej zamknięta dla samochodów? Tam jechaliśmy na zlocie, może ktoś pamięta piękny i równy asfalt, który potem idzie do Arłamowa, ale można odbić na Wojtkową lub Jureczkową.
Z Opocznem też ciekawe jakby wyglądał odcinek świętokrzyski, czy wtedy chyba by wypadły Starachowice i Nowa Słupia.
Starachowice zostają, tylko wjazd jest od strony Skarżyska nie zaś Radomia. Kawałek Końskie - Skarżysko niestety będzie dość niebezpieczny - wąsko i duży ruch nawet w niedzielę. Przed Ostrowcem znana z poprzednich edycji DK9. Nie mam pewności czy z punktu widzenia bezpieczeństwa uczestników zmiany na tym kawałku są na plus. Na pewno nie będzie nudno.
Fragment z Birczy do Ustrzyk jechałem w zeszłym roku dokładnie tak jak wytyczył to Robert - przez Wojtkową, Jureczkową. Ruch niewielki, asfalt dobry. Grąziową spokojnie bym odpuścił! To jest "szosowisko" a nie Wisła 1200 .