Cytat: Waxmund w 3 Wrz 2020, 20:48A tubeless czemu nie wchodzi na salony? Wydaje się to fajnym systemem...Ja używam i paru moich kolegów. Wbrew temu co niektórzy piszą, sprawdza się również przy wysokich ciśnieniach. Sprawdzone osobiście - już miałem przebitą oponę, ale zorientowałem się po zakończeniu jazdy po drobnym śladzie. Ciśnienia ubyło niewiele, stąd od razu tego nie zauważyłem.
A tubeless czemu nie wchodzi na salony? Wydaje się to fajnym systemem...
Kierunkowy22, jak tak piszesz o ilości dziur na asfalcie na tak krótkim dystansie, to moja rada porzuć mleko i te badziewne opony, załóż po prostu sensowną oponę, nie bedzie potrzeby samouszczelniania. Ja jestem ciężkim zawodnikiem i łapię jedną/dwie gumy na 10k km.
Zapraszam na relację z moich zmagań z dystansem BBT 2020. https://www.benas.vot.pl/relacje/bbt2020
Na czym polegał wypadek z "kibicem"?
https://www.szumgum.com/torba-rowerowa-na-bagaznik-ibera-pakrak-multimount-bag-ib-ba18.htmlSuper rozwiązanie, bo pozwala na lepszy trening. Chociaż ja bym poszedł na całość i założył ekstrawheela z sakwami. Te pięć- dziesięć kilogramów różnicy nie zrobi, a oprawa multimedialna zagwarantowana. Robił ktoś BBT z ekstrawheelem? Od razu będą fotosy, dobre rzeczowe komentarze na forum. No i wtedy można też zabrać kilka litrów wody (jakby na punkcie zabrakło), jedzenie i maszynkę (jakby na punkcie zabrakło), karimatę i tarpa/namiot (jakby punkt był nieczynny) oraz moskitierę salową do powieszenia pod sufitem/ drzewem (jakby na punkcie były komary).Wnioskuję o nową kategorię - cargo.
I dlatego pytanie, czy te ok. 200g na wadze kół i iluzorycznie mniejsze opory są tego warte? W
Ale nie wziąłem zapasu (bo jednak złożona szytka jest to spory gabaryt) i mocno za to beknąłem na trasie, co mnie z tego systemu wyleczyło zupełnie.
Ja na bezdętkach latam trzeci sezon i bardzo sobie chwalę Zeszloroczny MPP w całosci przejechałem na dziurawej oponie. Powietrze uchodzilo tylko w trakcie postojów.
tak nieraz wpadam poczytać..@martatap- ty to jakby z jakiejś innej planety ....
+ pogorszona kierowalność pojazdu oraz wydłużona droga hamowania,- słabsza przyczepność,+ drganie całego nadwozia oraz wrażenie zarzucania tyłu pojazdu przy ostrych zakrętach (niewyważenie tylnych kół),+ drganie kierownicy (w przypadku niewyważenia przednich kół) – niekiedy znikają one wraz ze wzrostem prędkości,
Wypowiadasz się o niektórych sprawach związanych z maratonami z takim przekonaniem, wręcz charyzmą, jakbyś po prostu miała wieloletnie doświadczenie w ultra, kilkadziesiąt imprez za sobą, kilka kontynentów. Ludzie, którzy dużo jeżdżą, coś starają się zasygnalizować, że to nie do końca tak jest... Moim zdaniem podręcznikowy przykład. Tylko zamiast 60-65 percentyla jest 95 percentyl
Odnoszę wrażenie, że robi się nieprzyjemnie. Trochę za dużo osobistych wycieczek @martap. Wątek jest (ma być) o BBT a wydaję się, że skręca w niewłaściwą stronę.
Naprawdę ktoś to tak odebrał, że się mądrzę niczym jakaś profesorka?
Tylko zamiast 60-65 percentyla jest 95 percentyl
Cytat: martap w 5 Wrz 2020, 22:36Naprawdę ktoś to tak odebrał, że się mądrzę niczym jakaś profesorka?Tak.
Cytat: Dream Maker w 5 Wrz 2020, 23:43Cytat: martap w 5 Wrz 2020, 22:36Naprawdę ktoś to tak odebrał, że się mądrzę niczym jakaś profesorka?Tak.Profesorka teoretyk. Też jestem za tak.