Cytat: łatośłętka w 14 Gru 2019, 22:21Tak, wiem. Na myśli miałem Roubaix '2o, jaki długo oglądałem w sklepie. '18 -> '2o ogromny skok (przynajmniej wizualnie - nie jeździłem).W cenie też ten skok widać
Tak, wiem. Na myśli miałem Roubaix '2o, jaki długo oglądałem w sklepie. '18 -> '2o ogromny skok (przynajmniej wizualnie - nie jeździłem).
Jest też skok w szerokości akceptowalnych opon z 31 na 33, czyli w praktyce z 28 na 32. Dla mnie to był duży argument żeby poczekać.
W cenie też ten skok widać
Ten z fotelikiem to nie Roubaix'20. Raczej jakiś Diverge...
Cytat: Wilk w 14 Gru 2019, 22:40W cenie też ten skok widać No tak - jednak przecież nie komuś prezent lecz sobie.Tu spytam: słyszałem, rowery z metką w sklepie powyżej dziesięciu ma się kupować z ok. 2o% upustem. - Jeśli tak, Spec w cenie 14 kupujesz za 10,5.Cytat: MaciekK w 14 Gru 2019, 23:19Jest też skok w szerokości akceptowalnych opon z 31 na 33, czyli w praktyce z 28 na 32. Dla mnie to był duży argument żeby poczekać.B. ważne (o czym nie wiedziałem - dzięki).
Specjalnie sprawdziłem, Czarek jechał Wisłę na oponach 33mm. Tak więc Spec po prostu kit wstawia
Są dużo lepsze rabaty, /.../
/.../ a jeszcze lepsze przy zamówieniu na koniec sezonu z przyszłego sezonu.
To jaka opona się mieści zależy od /.../
nie zamierzam nim zjeżdżać z asfaltu więc kolejne opony będą pewnie w rozmiarze 700 x 25.
Cytat: Mariobiker w 15 Gru 2019, 14:13nie zamierzam nim zjeżdżać z asfaltu więc kolejne opony będą pewnie w rozmiarze 700 x 25.Zamiast wracać do 25 spróbuj jakieś sensowne 28, np. Conti gp5000. Te ze speca nie są najwyższych lotów więc odczucie spowolnienia może być mylne. Ja przesiadłem się z 25 na 32 i nie widzę utraty prędkości zupełnie, natomiast wzrost komfortu i przyczepności zdecydowany.
Zysk prędkości przy węższych oponach wynika z mniejszego oporu powietrza. Szersze mają za to mniejsze opory toczenia.
Natomiast w szosie to 25 lub max 28. Nie widzę potrzeby zakładania większych do jazdy po asfalcie.