Autor Wątek: Z Krakowa na Bałkany - kwieciń 2020  (Przeczytany 1859 razy)

Offline Mężczyzna Maciejklo

• Miasto: Kraków
  • Na forum od: 04.01.2018
Z Krakowa na Bałkany - kwieciń 2020
« 29 Sty 2020, 12:32 »
Cześć, szukam chętnych na miesięczny wyjazd z Krakowa na Bałkany, jak interesowałby Cię tylko ciekawszy fragment trasy to też zapraszam
Trzymając się formularza poszukiwań
• 24 lata, z sakwami jeżdżę od dwóch lat, w tym czasie miesięczny wyjazd do Rumuni i kilka innych tygodniowych wyjazdów po Polsce i Słowacji. Większość solo.
• planowana trasa wyprawy w ogólnym zarysie : https://en.mapy.cz/s/kepefobuto oczywiście nie jest to wersja ostateczna, można coś pozmieniać
• termin wyjazdu: kwiecień
• planowany dystans przy codziennej jeździe wychodzi koło 85 km, ale na trasie jest dużo miejsc gdzie łatwo można skrócić. Z wydłużaniem też nigdy nie ma problemu :D. Jak by ktoś chciał robić większy dystans dzienny to po płaskim z asfaltem spokojnie mogę robić 150 km na dzień, w górzystym terenie bywa różnie ale najczęściej nie mam problemu żeby robić 100km dziennie.
• noclegi na dziko (nie lubię mieć dokładnie zaplanowanych noclegów, jak zbliża się wieczór to zaczynam szukać fajnego miejsca na namiot, do tej pory wychodziło to całkiem fajnie) , ale raz na kilka dni mógłbym zrezygnować z mojego namiotu. (raczej budżetowo)
• gotowanie/jedzenie głównie we własnym zakresie
•Trasę zazwyczaj ustalam patrząc na mapę i szukając fajnych widokowych dróg, później sprawdzam co warto zobaczyć w okolicy i trochę modyfikuję. Więc priorytet mają ładne widoki.
• W deszczu zazwyczaj jeździłem do najbliższego zadaszenia :D . Oczywiście zależy o jakim deszczu mówimy, ale na pewno nie mam ciśnienia żeby robić dokładnie wytyczony dystans na dany dzień.