Autor Wątek: [Technika] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź  (Przeczytany 232723 razy)

Offline Mężczyzna łatośłętka

  • Skup i ubój. Rozbiór.
  • Wiadomości: 8787
  • Miasto: nie, wioska
  • Na forum od: 21.03.2013
B. dziękuję.
Czyli brać (ciężka cokolwiek ta rama)?
tutaj jestem łatoś, odtąd łętka ... łatośłętka!

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Moja 1.6 kg, ale mam starą wersję. Teraz wchodzą szerokie opony (30-32mm), więc może być odrobinę więcej. Piszę o szosowej 53mm.


Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11154
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
10x pytałem i nadal nie pamiętam....

Przy ramie która ma standardowy (wiem wiem...) suport na kwadrat, mogę założyć korbę na HT2?
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna RS

  • Wiadomości: 2438
  • Miasto: Częstochowa
  • Na forum od: 17.11.2016

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7334
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
chyba, że ten kwadrat jest w skręcanym supporcie, wtedy niekoniecznie :P (zakładam jednak, że chodzi o standardową mufę BSA)

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11154
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Ok, dzięki.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Jeśli rower jest z epoki kwadratu, to trzeba zwrócić uwagę na stan powierzchni bocznych mufy i ich równoległość. W kwadracie to w niczym nie przeszkadza, a HT2 dokręcony do krzywej mufy pada po paru tys. km.

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Od kilku dni nurtuje mnie pytanie - jaki jest rozstaw dłoni (środek dłoni - środek dłoni) we współczesnym rowerze MTB? Typowa kierownoca ma zdaje się 70 cm szerokości, się nie trzyma się jej na końcówkach ;]
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna byczys

  • Wiadomości: 1403
  • Miasto: Tychy
  • Na forum od: 30.09.2013
    • Moje relacje z ultramaratonów rowerowych
Kurczę, myślałem, że to spcjalna zawleczka, a to można po prostu w Castoramie kupić :O Dzięki!

Używałem wielokrotnie tego samego - to się przy wyjmowaniu prostuje, a po założeniu odgina jeden koniec i już.

Offline Mężczyzna m.arek

  • Wiadomości: 2543
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 17.03.2014
Kurczę, myślałem, że to spcjalna zawleczka, a to można po prostu w Castoramie kupić :O Dzięki!
Gwoździe wychodzą taniej

Offline Mężczyzna Król Julian

  • Wiadomości: 7320
  • Miasto: Pabianice
  • Na forum od: 14.02.2017
Gwoździe wychodzą taniej
Szczególnie od bezpieczników, chociaż młodzież penie nie skuma o co chodzi  ;D

A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7334
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna Król Julian

  • Wiadomości: 7320
  • Miasto: Pabianice
  • Na forum od: 14.02.2017
Dobre  ;D

A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!

Offline Mężczyzna kolega_na_fullu_;-)

  • ~(FSM)~
  • Wiadomości: 1539
  • Miasto: Przy trasie SKM.
  • Na forum od: 23.01.2012
    • Luźny Kanon przetłumaczony na j. Polski w PDF.
Chwyty z owijką - czy ktoś tego używał? Jak z trwałością?

Offline Mężczyzna Król Julian

  • Wiadomości: 7320
  • Miasto: Pabianice
  • Na forum od: 14.02.2017
Dzisiaj łatałem dętkę w kole z obręczą tubeless i opona tubeless (wiem profanacja, szczególnie, ze nawet taśma jest :) ale tak było. Strasznie się umęczyłem przy zakładaniu (przy zdejmowaniu też, bo to był jeszcze fabryczny montaż i ranty były wklejone na jakiś szwaks, jednak klucz francuski zdobył przewagę nad nim).
Ale wracając do zakładania. Problem polegał, ze opona nie chciał wskoczyć w rant, w całości, na całym obwodzie. Wiecznie pozostawały miejsca, gdzie dętka dociskała wargę opony do tego wewnętrznego rantu i w efekcie nie przeskakiwała go i nie wskakiwała we właściwe miejsce. Oczywiście  taka opona potwornie by biła.
Po wszystkim stwierdziłem że pompka ma walnięty manometr i zaniżała o około 1 bar. Zatem pytanie:
Czy macie jakieś patenty na sprawne, łatwe i przyjemne zakładanie takiego zestawu z dętką?
Czy może moje problemy wynikały z marnej pompki i faktu, ze nie dochodziłem do max ciśnienia dla opon?
Czy też na montaż można dmuchnąć więcej niż producenci opon/obręczy podają?

A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum