Czy czasem nie jest tak, że w swojej kasecie masz niewłaściwą koronkę 12T, tzn. czy nie masz czasem koronki 11T, która powinna być ostatnią i 12T, która również powinna być ostatnią (jest z innej grupy)?
Kasety mają różne kombinacje przełożeń, np. 11-25, 12-25, 13-25 itp.Czy czasem nie jest tak, że w swojej kasecie masz niewłaściwą koronkę 12T, tzn. czy nie masz czasem koronki 11T, która powinna być ostatnią i 12T, która również powinna być ostatnią (jest z innej grupy)?
Zrób zdjęcia poszczególnych elementów kasety, to powinno się wyjaśnić.
Albo po prostu jakaś specyficzna kaseta, nie od Shimano, a od innego producenta, np. jakiś wynalazek z Ali
w 9s kaseta szosowa powinna wchodzić na bębenek MTB
No i dziwne, ze przerzutka by prawidłowo działała, chyba że kaseta na szerokość trzyma wymiar, ale np. ostatnia zębatka jest osadzona inaczej.
Za późno. Już skręcona. Nie chcę już tego ruszać. No chyba, że znowu się rozpadnie
No i dziwne, ze przerzutka by prawidłowo działała, chyba że kaseta na szerokość trzyma wymiar
To zrób zdjęcia opisów na poszczególnych koronkach.Chodzi o te: ag, ar, bq itp.
Widać na zdjęciu, że zębatki 12T i 11T są ostatnimi zębatkami z kasety (tzn. z tym ząbkowaniem pod lockring),
Widać na zdjęciu, że zębatki 12T i 11T są ostatnimi zębatkami z kasety (tzn. z tym ząbkowaniem pod lockring), wyższymi od pozostałych. Czyli ta 12T jest z jakiejś innej kasety i stąd problemy.
Czy to możliwe, by Chińczyk zrobił krzywą kierownicę aero? Mam wrażenie, że lewa ręka jest bardziej wyciągnięta niż prawa.