Cytat: zly-sze w 6 Wrz 2023, 17:51Zużycie objawia się tak, że łańcuch się wspina tym bardziej, jak mocniejszy jest nacisk, aż w końcu spada. Wspinanie się przy słabszym nacisku to raczej objaw dużego przekosu (może za dużego). Dodaj do opisu problemu informację o sile nacisku na korbę.Nacisk raczej normalny, taki jak po zmianie biegu. Mam napęd 11s i problem pojawia się gdzieś między 3-4-5 biegiem. Co istotne, problem pojawił się relatywnie niedawno, stąd podejrzenie zużycia.
Zużycie objawia się tak, że łańcuch się wspina tym bardziej, jak mocniejszy jest nacisk, aż w końcu spada. Wspinanie się przy słabszym nacisku to raczej objaw dużego przekosu (może za dużego). Dodaj do opisu problemu informację o sile nacisku na korbę.
Jest ten sam szlak, co wersji przeglądarkowej, są informacje o granicach parku. Brakuje cieniowania, ale jak pisał @sinuche, jest to dostępne tylko online.
to jest piasta pod 11s. Mając kasetę 10s, powinieneś mieć tam podkładkę od strony szprych. Jak jej nie ma, to nigdy to poprawnie skręcone nie było.
Tu screen z telefonu
Trochę nie z mojej bajki sprzęt ale tak myślę że czegoś brakuje tutaj.Ta śruba mocująca przerzutkę do haka to jest z poprzedniej przerzutki czy nowa?Hak przerzutki (ten w ramie) ma taki wypust, na nim powinna się blokować przerzutka (konkretnie śrubka z możliwością regulacji) a w tej przerzutce tgo nie ma. Podejrzewam że ta przerzutka wymaga jakiegoś elementu do mocowania albo nie pasuje do tego haka.Gdyby nawet usunąć tuleję, czy dać podkładkę i dokręcić mocno, to i tak będzie się przesuwać do przodu (na gwincie) .Musi być blokada ruchu przerzutki do przodu.
temat w sumie nieaktualny, bo właśnie felga strzeliła, więc koszt napraw byłby wyższy niż wartość całego zestawu