Problem w tym, że linia łańcucha mi się zmieniła patrząc na pozycję blatu korby względem przerzutki.
Dętki nie sposób pampompować po załataniu, nie ważne jak skromna dziura to była - i tak łata puści.
Cytat: Włod w 15 Sty 2021, 09:55Sprawdzę. Wymienię i dam znać.Ogólnie cyfry wyświetlają się dobrze i wyraźnie.Gdyby chodziło o baterię to i naliczany dystans byłby zapewnie nieprawidłowy, chyba że opcja termometru ma oddzielne zasilanie:)Chociaż spróbować nie zaszkodzi.
Sprawdzę. Wymienię i dam znać.Ogólnie cyfry wyświetlają się dobrze i wyraźnie.
Łatka ma inną rozciągliwość niż dętka. Zatem jak ją dobrze skleisz, dasz klejowi wyschnąć i napompujesz to rwie. Jak ją skleisz, nie dasz klejowi wyschnąć i napompujesz to się odklei przesunie i zaklei.Ja zawsze kleję z podkładem. Matowienie, podkład, 5 minut, łatka, mocny docisk, zakładam oponę, pompuje. Ciśnienie dociska łatkę z mega siłą.
Cytat: Felek w 15 Sty 2021, 11:24Cytat: Włod w 15 Sty 2021, 09:55Sprawdzę. Wymienię i dam znać.Ogólnie cyfry wyświetlają się dobrze i wyraźnie.Gdyby chodziło o baterię to i naliczany dystans byłby zapewnie nieprawidłowy, chyba że opcja termometru ma oddzielne zasilanie:)Chociaż spróbować nie zaszkodzi.Bateria Varty. Po wyjęciu pokazuje 0,0°C. Dodam jeszcze, że licznik w tym momencie nie nalicza dystansu, bo ma zerwany przewód.Inne pomysły?
Ogarnia ktoś aktualnie telefony na rynku? Dziś mój zdziczał i wpadł w tryb wiecznej wibracji
Podobno na ADHD pomaga metylofenidat i deksamfetamina.Próbowałeś?