U mnie wychodzi 32km/h + 1000m/h (poziomo + pionowo).
Cytat: login w 7 Lut 2020, 16:25U mnie wychodzi 32km/h + 1000m/h (poziomo + pionowo). Ale, że w godzinę zrobisz przewyższenie 1km ze średnią prędkością 32km/h? Czyli na zjeździe, który proporcjonalnie czasowo zająłby 1/4 całości musiałbyś zasuwać gdzieś 70-80km/h.Chyba nie ogarniam.
Czy zna ktoś może aplikację/program/sposób, potrafiące policzyć bądź porównać czasy przejazdu na podstawie profilu wysokości?
Ale, że w godzinę zrobisz przewyższenie 1km ze średnią prędkością 32km/h? Czyli na zjeździe, który proporcjonalnie czasowo zająłby 1/4 całości musiałbyś zasuwać gdzieś 70-80km/h.Chyba nie ogarniam.
Jak przedmówca (chociaż dość mętnie) wspomniał - każdy ma swoje preferencje i zwyczajnie jednym będzie szło lepiej na płaskim, a innym na górzystym. Także przez wagę. I tutaj przeliczniki wprost nic nie dadzą. Trzeba by polegać na własnym doświadczeniu (co mija się z treścią Twojego pytania).
32km po płaskim w godzinęlub 1km przewyższenia w tym 0km po płaskim w godzinęlub kombinacja powyższych, liczy się suma czasu która pokazuje objętość
To, co napisał Olo, brzmi rozsądnie.
W terenie jazda w dół może zająć całe godziny
bo np po drugiej stronie góry drogi już nie ma