I druga sprawa, czy w szosowych piastach Novatec jest możliwość zmiany szerokości osi? Ewentualnie w innych piastach na maszynach.
Pytam, bo dzisiaj rozbierałem piastę Novatec NT 802 i zrobiłem porównanie z DT 240. Piasta DT kręci się lżej i dużo dłużej od Novateca.
mieć możliwość poosiowego przesunięcia (samoistnego ustawienia się), pozwala to na utrzymanie luzów na kulkach takich jakie przewidział producent łożyska.
Z moich doświadczeń we wciskaniu łożysk wynika, że zawsze oba wchodzą tak samo ciasno i nie wyobrażam sobie, żeby prawidłowo wciśnięte łożysko mogło chociaż w najmniejszym stopniu zrotować w korpusie piasty.
jak się kręcą i nie masz luzu, to zostaw je w spokoju. Możesz jedynie ściągnąć bębenek i zobaczyć stan zapadek w środku.