widzę różnicę na minus wobec mojego aluminiowego roweru. Z tym, że ja mam po pierwszej dużo cieńsze opony, po drugie dużo lepszy osprzęt.
(osprzętu nie biorę pod uwagę, bo i tak za jakiś czas będzie do zmiany)
Nakręciłem trochę kilometrów na stali, alu i karbonie. W teorii różnice olbrzymie, w praktyce ich zupełnie nie odczuwam. 0,5 atmosfery w oponie więcej zmieni niż materiał z którego jest zrobiona rama, szczególnie w jeździe turystycznej, gdzie nie walczy się o 0,5W więcej.
Dla mnie trochę to dziwne co piszesz - bo ja co prawda nie na ramie, ale na kierownicy MTB odczuwałem spore różnice między alu 7075 vs alu 6061 vs carbon , zastanawiam się tylko - dlaczego na ramie miałbym tych różnic nie odczuwać ..
na kierownicy MTB odczuwałem spore różnice między alu 7075 vs alu 6061 vs carbon
Cytat: Waxmund w 29 Mar 2020, 18:31Nakręciłem trochę kilometrów na stali, alu i karbonie. W teorii różnice olbrzymie, w praktyce ich zupełnie nie odczuwam. 0,5 atmosfery w oponie więcej zmieni niż materiał z którego jest zrobiona rama, szczególnie w jeździe turystycznej, gdzie nie walczy się o 0,5W więcej.Dla mnie trochę to dziwne co piszesz - bo ja co prawda nie na ramie, ale na kierownicy MTB odczuwałem spore różnice między alu 7075 vs alu 6061 vs carbon , zastanawiam się tylko - dlaczego na ramie miałbym tych różnic nie odczuwać .. co do ciśnienia , pełna zgoda
Jestem pod głębokim wrażeniem twierdzenia, że odczuwałeś różnice pomiędzy stopami aluminium. Ja czekam na karbonowy rower turystyczny.