Wilku, ciekawe czy zaraz Nas zbanują czy też odpiszą
Witam serdecznie.
Cytat: CFCFan w 9 Sty 2024, 15:05Wilku, ciekawe czy zaraz Nas zbanują czy też odpiszą A jednak miałeś rację Remek mnie zbanował za mój komentarz (nie wiem czy same komentarze pousuwał bo już wątku nie widzę), choć napisałem rzeczowo, bez żadnego jadu i mój post zebrał ileś lajków i głosów poparcia, bo każdy siedzący w tej "branży" dobrze wie, że to co napisał o najsilniejszej obsadzie na świecie to kompletna bzdura. Miałem o nim jednak lepsze zdanie, ale wygodniej zbanować niż odnieść się do krytyki, widać wyraźnie, że facet przestaje już być członkiem szeroko rozumianej społeczności ultra, zamiast tego staje się marketingowcem nachalnie reklamującym swój produkt. Szkoda to komentować, Łubu Dubu, niech żyje nam Prezes najsilniej obsadzonego wyścigu ultra na świecie Ahahahaha. Jednak miałem dobre przeczucie Mnie nie zbanował. Post dalej wisi. Ale nie umiem otworzyć komentarzy. Chyba je pokasował albo jakoś zabloował. Bo nic pod postem nie widzę. Nie wiem dlaczego tak do tego podchodzi. Jako organizator TdS cenię jego sposób reklamy bo robi naprawdę kawał dobrej roboty. Pozyskuje partnerów itp. Wie jak sie za to zabrać. Ale zupełnie nie rozumiem, po co być aż tak nachalnym? Po co aż tak wyolbrzymiać? Przecież nikt inteligenty, nikt kto jest w temacie tego nie łyknie. Szkoda. Ale to już nie Nasz problem
Po co aż tak wyolbrzymiać? Przecież nikt inteligenty, nikt kto jest w temacie tego nie łyknie. Szkoda. Ale to już nie Nasz problem
Ja w poście widzę informację o 4 komentarzach, ale jak chce je podejrzeć to niestety żadnego nie ma.Cytat: CFCFan w 10 Sty 2024, 09:48Po co aż tak wyolbrzymiać? Przecież nikt inteligenty, nikt kto jest w temacie tego nie łyknie. Szkoda. Ale to już nie Nasz problem Ostatnio dostałem info od Taty o MP w ultrakolarstwie, a on nie śledzi takich stron. Wcześniej kolega, który nie ma nawet roweru, podsyłał mi jakieś mocno promowane wydzarzenie (być może to były nawet MŚ w ramach RAP'u).Myślę, że tu nie chodzi o to, żeby dotrzeć do kogoś kto siedzi w temacie, wręcz przeciwnie - złowić nowe osoby. Ktoś świeży zobaczy informacje o wspaniałej imprezie i pod wpływem marketingowego bełkotu wypełni formularz zgłoszeniowy.