Przymiarka roweru zupełnie nie ma sensu, serio. (pomijam tu nietypowe konstrukcje) Rowery szosowe w tym samym rozmiarze są przeważnie bardzo podobne. Dopasowanie roweru zależy bardziej od kształtu kierownicy, jej ustawienia i kąta położenia klamek hamulcowych. Rower można zupełnie zmienić modyfikując tego typu detale.
No i Twój drugi akapit trafia w sedno Łatoś. To ma być rower do połykania szosy a resztę załatwi mój obecny cross. Chcę aby była odczuwalna różnica w jeździe po asfalcie więc waga powyżej 10kg odpada. Przeglądam na razie cały czas na sucho, przez neta, nie mam czasu podjechać obejrzeć w sklepie. Jeśli chodzi o używki to dzwoniłem z ciekawości w dwa miejsca i nie życzą sobie na chwilę obecną odbioru osobistego i jazd próbnych. I weź tu kup rower
No nie do końca, bo prawidłowe ustawienie kierownicy i klamek jest w zasadzie jedno - dokładnie poziomo.
Przy zakupie pierwszej szosy przymiarka jest niezbędna, żeby dobrze dobrać długość roweru.
Takie gadanie.Przymiarka zawsze ma sens. Oczywiście, że sedno wyjdzie po paru dłuższych trasach, ale i krótka przymiarka zawsze coś powie.
Rowery szosowe różnią się długością górnej rury i ewentualnie stackiem, reszta to mniej istotne detale. Wybierając poprawny rozmiar wszystko można wyregulować zmieniając mostek lub kierownicę.
Tylko jak ktoś nie miał szosówki i nie siedzi w temacie to mu same cyferki na pewno wszystkiego nie powiedzą. Zawsze się warto przymierzyć do roweru, ja kupując przez internet wcale nie byłem tym zachwycony i też się bałem że źle trafię. Można być między rozmiarami i dobrze się wtedy przejechać na jednym i drugim by ocenić, który będzie lepszy.
Zawsze się warto przymierzyć do roweru, ja kupując przez internet wcale nie byłem tym zachwycony i też się bałem że źle trafię. Można być między rozmiarami i dobrze się wtedy przejechać na jednym i drugim by ocenić, który będzie lepszy.
Cytat: maku w 21 Kwi 2020, 14:37No nie do końca, bo prawidłowe ustawienie kierownicy i klamek jest w zasadzie jedno - dokładnie poziomo.Serio?
Serio. W prawidłowo ustawionym rowerze szosowym klamki będą w jednej poziomej linii z barami. Tu niestety względy estetyczne schodzą na drugi plan i nie warto robić wydumek, choćby nie wiem jak bardzo old-school, cool oraz Nitto