Autor Wątek: Wyprawy Wrocław i okolice  (Przeczytany 450 razy)

Offline Mężczyzna pwcr

• Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 28.05.2020
Wyprawy Wrocław i okolice
« 30 Maj 2020, 17:43 »

Witajcie, właśnie przeprowadzam się do Wrocławia, fajnie by było znaleźć kogoś do pokrecenia popołudniami na szosie -raczej okolice Wrocławia mniej uczeszczane przez samochody trasy. Jestem amatorem więc jakieś super średnie odpadają. Ostatnio średnie wychodziły w granicach 24-25 km/h, czasami jakieś małe przerwy na widoczki/sklep. Jednorazowo do 100 km
O mnie - 26 lat, od paru sezonów głównie szosa rekreacyjnie, wcześniej MTB też rekreacyjnie. W niedalekiej przyszłości planuje kupno roweru na wyprawy z sakwami i nocowanie pod namiotem. No i czasem jeżdżę na weekend do Kudowy-zdroj więc jak ktoś będzie w okolicach to pisać :)

Offline Mężczyzna emes

• i tak nie dojedzie
  • Miasto:
  • Na forum od: 09.06.2010
    • http://north-south.info
Odp: Wyprawy Wrocław i okolice
« 31 Maj 2020, 00:34 »
Jeśli kręcenie szosą w późnych godzinach (po 22) Cię interesuje, to możemy się zgadać. Wcześniej trudno mi się wyrwać, mam ten rok bardzo napięty zawodowo i rodzinnie.

Wrocławska grupa forumowiczów zwiędła dobrych kilka lat temu. Świeża krew mile widziana, może coś się odrodzi :D

Offline Mężczyzna pwcr

• Na forum od: 28.05.2020
« 31 Maj 2020, 17:32 »
Hmmm, mam słabe oświetlenie więc raczej staram się jeździć w ciągu dnia, ale można spróbować na dniach  :D. Na razie dzisiaj pojechane do Sobótki i powrót przez Żórawinę. Nie planowałem tylu km ale na jednym odcinku był taki wiaterek w plecy że szkoda było nie skorzystać :D

Offline Mężczyzna emes

• i tak nie dojedzie
  • Miasto:
  • Na forum od: 09.06.2010
    • http://north-south.info
« 31 Maj 2020, 17:48 »
Spoko, ogarnij światełka bo to ważna sprawa :) A ja będę dostępny po 14 czerwca; teraz wyjazdy.

Offline Mężczyzna czach

• Na forum od: 10.08.2017
    • blog
« 31 Maj 2020, 18:06 »
Spoko, ogarnij światełka bo to ważna sprawa :)