Autor Wątek: Zegarek  (Przeczytany 8790 razy)

Online Mężczyzna rmk

• Miasto: Poznań
  • Na forum od: 12.01.2013
Zegarek
« 1 Cze 2020, 14:52 »
Szukam dla siebie zegarka sportowego (smartwatch?), nie znam się na nich. Na czym mi zależy? Jak najlepszy GPS z możliwością zapisu trasy, bardzo dobra bateria, przydałby się dobry pomiar tętna (z nadgarstka lub ew. opaska dedykowana może być do biegania). Bieganie+jazda na rowerze+chodzenie po górach - te trzy rzeczy ma "obsługiwać"  :) Kompletnie niepotrzebne są mi funkcje płatności, powiadomień z telefonu itp.

Budżet sam nie wiem jaki na to przeznaczyć aby kupić raz a dobrze. Babcia powiadała, że nie stać jej aby tanio kupować i wpoiła mi też tę zasadę ale jeśli można wydać mniej niż więcej to ja to wolę  ;D

Ktoś, coś?
Nie odkładaj marzeń. Odkładaj na marzenia.

Frugo

• Gość
Odp: Zegarek
« 1 Cze 2020, 15:03 »
Z takiego zestawu wymagań i maksymą babci którą mi wpoił dziadek także pozostaje ci kupić Garmin Fenix 6 pro lub 6X pro. Będziesz zadowolony.
U mnie się spisuje od pół roku - po wymianie z Epixa - i potwierdzam, że dziadek miał rację.

Masz komplet wszystkich tych rzeczy, dodatkowo dobrze współpracuje z Androidem i iPhonem. Nie wiem który masz tel.

Online Mężczyzna rmk

« 1 Cze 2020, 15:11 »
No dobra. Aby ułatwić sprawę napiszę, że te 1500zł to górny pułap. Choć i tak lepiej by było zmieścić się poniżej tysiaka  ;D Da się, czy jednak nie?

Offline Mężczyzna lordChaos

• Miasto: skierniewice
  • Na forum od: 10.12.2017
« 1 Cze 2020, 15:22 »
To ma być urządzenie tylko jako zegarek? Bo może jakiegoś Garmina Edge, czy inne Wahoo ?

Online Mężczyzna rmk

« 1 Cze 2020, 17:34 »
To ma być zegarek w takiej formie abym mógł założyć go na rękę podczas biegania 🙂

Offline Mężczyzna Zbyszek

• Miasto: Zawiercie
  • Na forum od: 17.02.2009

blondas

• Gość
« 1 Cze 2020, 19:26 »
Z takiego zestawu wymagań i maksymą babci którą mi wpoił dziadek także pozostaje ci kupić Garmin Fenix 6 pro lub 6X pro. Będziesz zadowolony.