Jeżdżę na Pro 4 Endurance od 5 lat. Na przodzie 25 mm, z tyłu 28mm. Ta szersza daje więcej komfortu. Pro 4 Endurance wersja V2 (poprawiona mieszanka) maja niższe opory toczenia niż Pro 4 Service Course , tak przynajmniej wynikło z testów na stronie bicyclerollingresistance. Endurance lubię za bardzo dobrą odporność na przebicia, warstwę antyprzebiciową na całej szerokości opony chroniąca również boki. Ma całkiem niezłą odporność na zużycie i w Decathlonie można kupić ją w dwupaku w dobrej cenie.
węższa na przód - żeby zmniejszyć opory powietrza.
Ty się śmiejesz, a u zawodowców szerokość opon opon faktycznie jest podyktowana oporami powietrza.
Raczej toczenia.Przy takim oporze powietrza jakie stawia ludzkie ciało to te 2mm w jedną lub w drugą stronę nie robi żadnej różnicy.
Miałem kiedyś opony Michelin i faktycznie rozmiar 23 mm miał bardziej 25 mm
Z golenia nóg jest na ogół beka. Jeśli ktoś mówi na poważnie, to argumentuje to kraksami i włosami w strupach. Ale podobno to istotnie coś daje, konkretnie 70 sekund na 40 km
Cytat: 4gotten w 14 Cze 2020, 18:39Jeżdżę na Pro 4 Endurance od 5 lat. Na przodzie 25 mm, z tyłu 28mm. Ta szersza daje więcej komfortu. Pro 4 Endurance wersja V2 (poprawiona mieszanka) maja niższe opory toczenia niż Pro 4 Service Course , tak przynajmniej wynikło z testów na stronie bicyclerollingresistance. Endurance lubię za bardzo dobrą odporność na przebicia, warstwę antyprzebiciową na całej szerokości opony chroniąca również boki. Ma całkiem niezłą odporność na zużycie i w Decathlonie można kupić ją w dwupaku w dobrej cenie.....Albo zadam pytanie inaczej. Niezależnie czy Pro4 trzymają wymiar i która z nich jest realnie 28, to czy 28 mm to jeszcze szosa czy już gravel?