Takich (może być inny model, nie w tym rzecz) u nas brakuje:
Doprowadzenie tej linii do prędkości 120 km/h miało kosztować kilkaset milionów złotych.
To byłaby piękna trasa rowerowa, ale miałbym kaca moralnego z powodu ostatecznego pogrzebania szansy na linię kolejową.Pytanie, co przyniesie większy zysk regionowi? Turysta na rowerze (po odjęciu kosztów budowy trasy) czy lepsze połączenie mieszkańców ze światem (dodając koszty odnowienia trasy i kosztów utrzymania taboru).A Ty? Jak na to patrzą lokalsi?
Od dawna są pociągi hybrydowe, Lotos ma ich sporo, a pasażerskie są już chyba w KD. Sprawa prosta, bo pociągi i tak mają przekładnie elektryczne (czyli nawet jeśli jest diesel, to zasila prądnicę tylko).
Cytat: Borafu w 26 Mar 2021, 15:48Delikwent czeka 3 miesiące na operację, a w tym czasie ZUS mu płaci, a obrazu całości nie ma nikt.ZUS płaci od 34 dnia, pierwsze 33 dni płaci pracodawca, co moim zdaniem jest chorym rozwiązaniem.
Delikwent czeka 3 miesiące na operację, a w tym czasie ZUS mu płaci, a obrazu całości nie ma nikt.
Czyli dokąd jest ta piętnastokilometrowa ścieżka?Dałbyś radę wystartować z pierwszą rozruchową trasą np gdzieś z Twojej okolicy?Jedna osoba, szczególnie jak nie bawiła się z tym programem, zadziubie się na śmierć przy rysowaniu całej listy ścieżek. Może ktoś z forumowiczów też był by chętny do pomocy?
36 pokolejowych kmów po Szlaku wokół Tatr robi się dwoma kliknięciami.https://brouter.de/brouter-web/#map=12/49.4200/19.8210/standard,HikeBike.HillShading,Waymarked_Trails-Cycling&lonlats=20.018975,49.467842;19.613849,49.362155Wystarczy link, by przesyłać Ci zgłoszenia kolejnych pokolejowych odcinków.Szy.
Planujecie to wrzucać na jakiś ogólnodostępny serwis typu Kamoot, RideWithGPS, Garmin Connect? Super trasy, szkoda, że nie ma jednej aplikacji/serwisu który by wszystkie najlepsze trasy z tych planerów zaciągał i wyświetlał najlepiej ocenione przez użytkowników trasy po kilku parametrach długość, nawierzchnia itp.
To jest trudne pytanie, bo większość ma krótkie łączniki omijające stodołę W każdym razie utrzymanie purytanizmu jest bardzo trudne, gdy już są duże zmiany w infrastrukturze od czasu zaprzestania ruchu (drogi, budownictwo itd.). Zwykły uczestnik tego może nie zauważyć. Pytanie, czy taka czystość szlaku ma sens