Praktyka pokaże.
Jakbym nawet wymieniał co 2 tysiące km, to się może opłacić, o ile łańcuch przyjmie.
Kiedy pozytywnie odczuwasz owalność? Czytałem, że owal przydatny jest głównie podczas terenowych podjazdów.
Ja na podstawie własnych doświadczeń wracam do przerzutki przedniej. Tyle, że zakładam niezbyt częste jej używanie - po prostu zamiast zmieniać tarcze (jak w Twoim planie), czasem zmienię przełożenie z przodu. Różnica w wadze, z mojego punktu widzenia pomijalna, funkcjonalność nieporównywalna. Do tego, zakładam zużycie przede wszystkim środkowej tarczy, co znacząco powinno zmniejszyć koszty.
Ty chyba jeździsz często mocno obładowany
Cytat: podjazdy w 6 Lip 2020, 00:00Jakbym nawet wymieniał co 2 tysiące km, to się może opłacić, o ile łańcuch przyjmie.Aliexpressowe tarcze z amelinium wytrzymują 1300-1500 km w łatwym terenie/asfalcie. Można to łatwo poznać po 'terkotającym' kółku tylnej przerzutki ;PBo wizualnie zmiany są praktycznie niewidoczne.
Moja po ~1200 km wygląda jak nowa. Może za zła linia łańcucha była?
Hmm, ja mam kasetę 12-36 i na upartego mógłbym wstawić 1x z przodu (do jazdy w terenie). A Twój rower też nie wygląda jakby był śmigany często na asfaltach