Autor Wątek: Wiarygodne wysyłkowe niemieckie sklepy rowerowe ?  (Przeczytany 20812 razy)

Offline Mężczyzna trzystan

  • "ta panta rhei"
  • Wiadomości: 142
  • Miasto: Polkowice
  • Na forum od: 25.02.2016
Zamówiłem kurtkę w Bike24.Kurier był 2 razy,ale w godzinach mojej pracy,więc paczki nie mogłem odebrać.Pierwsazy raz zdarzyło się,że nie poinformował mnie,że będzie z paczką.Zawsze wskazywałem mu osobę upoważnioną do odbioru albo umawiałem się z nim na odbiór w dogodnym dla nas miejscu i czasie.
Zadzwoniłem między 1 a 2 próbą doręczenia do DPD,dlaczego tak jest.
Okazało się,że sprzedawca nie podał tych danych(telefon,mail) na przesyłce.
Paczka wróciła do Niemiec.
Oto odpowiedź sklepu na moją prośbę o powtórną wysyłkę i umieszczenie telefonu i maila w danych adresowych.
Dlaczego tak jest?Kupuję za granicą i nie ma problemu z umieszczeniem nr telefonu na przesyłce.

Cytuj
Thank you for your e-mail.

We are sorry for this failed delivery. Unfortunately it is not possible to print the mail address or the telphone number on the label. We can send the package again but make sure the carrier can deliver the package to the address you gave us.

We apologize for the inconveniences.

Yours sincerely

Thomas Neumann

Bike24 Service Team

Bike24 GmbH
Breitscheidstraße 40
01237 Dresden

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7348
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
pewnie ze spierdzielenia po stronie DPD Germany. Mogli wysłać DHLem :P

z krótkiej przygody w DPD pamiętam, że niemiecki routing paczek potrafił słać na nieistniejące polskie kody pocztowe. Nie wszystkie kody w polskim formacie XX-XXX istnieją.

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna zly-sze

  • Wiadomości: 5365
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 19.09.2019

Poproś, żeby spróbowali podać numer telefonu zamiast imienia i nazwiska.

Offline Mężczyzna trzystan

  • "ta panta rhei"
  • Wiadomości: 142
  • Miasto: Polkowice
  • Na forum od: 25.02.2016
Jako ciekawostkę podam,że na stronie dpd(tracking z linku sklepu) paczka bedzie czekać na mnie 7 dni w magazynie.Kolega jedzie odebrać a oni mówią,że paczka jest w Niemczech już.Rozmawiam z panią,mówię i czytam jej,że paczka u Was ma być 7 dni,a potem odesłana do nadawcy.Zdziwiona.Wpisuję nr przesyłki na polską stronę dpd,faktycznie żadnej informacji o przechowywaniu przesylki.
Zapisałem stronę(tą z 7 dni)i wysłałem pod dwa adresy mail,które pani mi podała,bo nie mogła uwierzyć w to.

Offline Mężczyzna trzystan

  • "ta panta rhei"
  • Wiadomości: 142
  • Miasto: Polkowice
  • Na forum od: 25.02.2016
Adres jest dobry.Z jakiegoś powodu sklep nie chce podać nr tel na etykiecie adresowej.Bez tego kurier nie uprzedzi mnie o przyjeździe,tak mówią na dpd.Dzwonienie do kuriera praktykowałem,nie udało się.Podkreślam,to 1 taki przypadek z tą firmą.Zawsze było dostarczone.
Skoro sklep nie może umieśćić nr telefonu na etykiecie adresowej(serwisie dpd),żeby ułatwić dostarczenie przesyłki,to ja czegoś nie rozumiem i kupuję gdzie indziej.

Offline Mężczyzna trzystan

  • "ta panta rhei"
  • Wiadomości: 142
  • Miasto: Polkowice
  • Na forum od: 25.02.2016
Serwis dpd przeczytał mi adres dostawy,więc chyba dobrze paczka zaadresowana.
Wciąż też miałem podgląd,śledzenie przesyłki.
Chodzi tylko o to,że nie znałem pory dnia,kiedy zostanie dostarczona przesyłka.Brak telefonu na etykiecie adresowej.
Wiem,że gdyby kurier chciał dostarczyć paczkę,to by dostarczył.
Zna mnie jako klienta.

Offline Mężczyzna remik

  • Wiadomości: 1315
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.01.2017
    • Rowerowe Pobiedziska
Bikester - to co tam się ostatnio wyprawia, to jest prawdziwa komedia  ;D
Giną im w systemie zamówienie - za które zapłaciłem, wysyłają rzecz która była zamawiana w innym zamówieniu (poprzednim) - wszystko z nimi trzeba wyjaśniać - czeski film  :P ;D

Odpowiedź sklepu


Dzień dobry,

dziękujemy za kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Z przykrością informujemy, że Państwa zamówienie zostało zarejestrowane jedynie przez nasz system płatniczy (dlatego Państwa konto zostało obciążone), ale nie zostało przeniesione do naszego sklepu.
Nie mamy możliwości pobrania środków i przeniesienia na zamówienie.
Z naszej strony, możemy jedynie zlecić zwrot.
Pieniądze zostały zwrócone i będą widoczne na Państwa koncie w przeciągu najbliższych kilku dni.
 

W zaistniałej sytuacji mogą Państwo złożyć zamówienie ponownie.

Przed złożeniem nowego zamówienia, prosimy użyć innej przeglądarki lub wyczyścić historię plików cookies, tzw. Ciasteczek.

 

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.

Jednak nadaliśmy sztycę, a nie nadaliśmy pozostałych 2produktów, których nie ma u nas w systemie. Jednocześnie zwróciliśmy 422.98 PLN na konto, z którego dokonano płatności.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji.

Offline Mężczyzna trzystan

  • "ta panta rhei"
  • Wiadomości: 142
  • Miasto: Polkowice
  • Na forum od: 25.02.2016
Cytuj
Nie widziałeś etykiety, więc skąd wiesz co na niej było napisane ?
Wiem co nie było napisane.
Cytuj
We are sorry for this failed delivery. Unfortunately it is not possible to print the mail address or the telphone number on the label. We can send the package again but make sure the carrier can deliver the package to the address you gave us.
Nie bardzo wiem do czego chcesz mnie przekonać.
Wątek dotyczy sklepów niemieckich,więc podzieliłem się doświadczeniem z jednym z nich.
Czekam na zwrot kasy i zrobię zakupy gdzieś indziej.Nie wiem,gdzie leży wina,nie znam się na tym.
« Ostatnia zmiana: 5 Maj 2021, 18:59 trzystan »

Offline Mężczyzna zly-sze

  • Wiadomości: 5365
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 19.09.2019
... sklep nie chce podać nr tel na etykiecie adresowej...

Przecież napisali, że nie mogą, a nie że nie chcą. Etykiety nie są generowane przez sklep tylko przez firmę kurierską z danych wysłanych przez sklep, a następnie w sklepie drukowane. Widać sklep(system sklepu) nie potrafi poprawnie wysłać telefonu żeby się na etykiecie pojawił.

Rozwiązaniem jest podanie go zamiast nazwiska. Wtedy kurier zerknie, zobaczy +48 666 777 888 i zadzwoni. W pole imię można też wpisać godziny, np. 16:00-20:00.
Kurier zerknie na paczkę i się domyśli. Poproś sklep, żeby wysłali nie do "Jan Kowalski" tylko do "4pm-8pm +48 666 777 888" i ciesz się przesyłką.
Można też kombinować z polem na ulicę itp.

To się nazywa komunikacja interfejsów białkowych poprzez błędnie zintegrowany system informatyczny.

Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11154
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Kombinacje. Zamówiłem sprzętu na dużo piniondzów z niemiec, wszystko przychodzi DPD, normalnie na imię nazwisko, adres i numer telefonu. Jakieś sieroty w sklepie pracują skoro tego nie umieją ogarnąć.

Edit: Z kurierem się znam dość dobrze. Z innymi kurierami też, bo zamawiam dużo rzeczy online, bo jednak lokalne zaopatrzenie pozostawia sporo do życzenia, pomijająć już nawet ceny. Kurierzy znają się z moim psem (znaczy się go nie boją), wiedzą które jest moje auto, czasem paczki wrzucają do auta, i odbierają te, które w nim czekają na nadanie ;) Uroki życia na wsi. Polecam!
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum