Autor Wątek: 2 rowery (damka oraz męski) na codzienne, letnie wypady...  (Przeczytany 1630 razy)

olo_mistrzu

• Gość
Witam serdecznie. Już nie pamiętam kiedy jeździłem rowerem, ale naszła moją dziewczynę i mnie chęć zakupu 2 rowerów. Mój ostatni sprzęt to poczciwy MAGNUM, którego dostałem na komunię (klasyk z błotnikami ;) którym robiłem dziennie 30 km :) dzień w dzień w każde wakacje przez jakieś 5-6 lat. Wymieniłem w  nim opony, hamulce (klocki, linki), tylną zębatkę, "pieski" które padały co 2 tygodnie (łożyska pod zębatką składały się z 30-kilku kuleczek, które po zdjęciu zębatki rozsypywały się po całym garażu ;). Poza tym linki przerzutek oraz manetkę hamulców, która pękła po upadku (złamałem nadgarstek a drugi zwichnąłem ;)/. Po tym wszystkim rower wylądował na złomie :). Obecnie mam 23 lata, także trochę czasu minęło od moich wojaży na rowerku :). Chcę kupić 2 nowe rowery za 1200-1400 zł - komplet - jestem biednym studentem;) -  (nie piszcie, że się nie opłaca itp.), tyle wiem po przeczytaniu postów :). Magnum kosztował 500 zł i dawał radę :), a więc co radzicie. Ja znalazłem te dwa :

http://www.allegro.pl/item1043193867_kros_voyages_shimano_3_8_nowy_najtaniej.html

http://www.allegro.pl/item1042990989_rower_damka_kross_meadow_crow.html

Czekam na opinie. Proszę nie doradzajcie używek :) ... serwis nowego nie stanowi problemu, nie znam fachowego nazewnictwa części, ale wszystkie naprawy potrafię ogarnąć sam :).

Rower na miejskie asfalty oraz szutrowe dróżki wokół Olsztyna.

Offline Mężczyzna dudi

• Administrator
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 11.05.2009
Cytat: "olo_mistrzu"
Proszę nie doradzajcie używek

Na tym forum większość będzie Ci doradzała używane ;)

co do wrzuconych linków, to... no co kto lubi, ale to dolna półka i cudów nie będzie, a jakość bardziej marketowa i raczej nie z szufladki "niezawodność"

nie znam fachowego nazewnictwa części,

każdy z nas kiedyś nie znał :)

ale wszystkie naprawy potrafię ogarnąć sam  .