Autor Wątek: Witam wszystkich  (Przeczytany 4466 razy)

Offline Ralson

• Miasto: Koszalin
  • Na forum od: 25.05.2010
Witam wszystkich
« 26 Maj 2010, 09:13 »
W końcu znalazłem coś co bardzo mnie ucieszyło. Czyli to forum.
Na rowerze jeżdżę może nie długo bo tak od 10 lat a i podróżnikiem jestem w oczach niektórych penie żadnym bo jak do tej pory odbyłem dwie.
Jestem z Koszalina i tu się plączę. Jestem zdecydowanym terenowcem i jeżdżę na góralu. Lasy łąki szutry i jak najmniej asfaltu.
Moje wyprawy są dlatego nieco inne.
Pierwsza jaką odbyłem dwa lata temu to Ukraina. Jechaliśmy z przyjacielem głównie po górach. Pięknymi drogami szutrami i dużo dużo dzikich ścieżek. Pojawiliśmy się z rowerami na Howerli, najwyższym szczycie Czarno Hory. Objechaliśmy tez kawał gór z sakwami.
Druga wyprawa rok temu to Ukraina i Rumunia. Jak rok wcześniej zaczęliśmy w Karpatach wschodnich by docelowo zdobyć Popa Ivana, tego gdzie jest byłe obserwatorium. Niestety na 300 metrów przed szczytem musieliśmy ogłosić odwrót bo burz wyglądała zbyt groźnie.
Dalej pojechaliśmy łukiem Karpat i przez Bicaz dotarliśmy do Fgarsów i przez drogę 7C pod przełęcz Urdel którą przejechali moi kompani ja nieco innym szlakiem.
To tak w skrócie o moich dokonaniach, skromnych.
Może ktoś będzie miał ochotę zasięgnąć języka jak i co na Ukraińskich dzikich szlakach to służę.
Ja jestem zakochany w Ukrainie i Karpatach wschodnich. Rumunia jest piękna ale to nie to. Choć w tym roku planujemy Bałkany to moja dusza rwie się na Ukrainę i dzikie ostępy.
Moim szalonym pomysłem jest to by na rowerze przejechać od Bohdana do Szybene górami. Czyli od Pietrosa po Popa Ivana, może tego dalszego też? Już wiem że to jest do zrobienia, straszna mordęga ale ja tak lubię.
Rafał

Offline Kobieta anja

• Miasto: Żory / Wrocław
  • Na forum od: 21.04.2009
    • http://picasaweb.google.pl/ania.jaskulska
Witam wszystkich
« 26 Maj 2010, 10:18 »
Witaj :)
Bardzo ciekawe wyprawy, tutaj mało kto jeździ głównie po górskich wertepach... ;)