Autor Wątek: Author Ronin (czy dalej rdzewieje) czy Jamis Renegade S3?  (Przeczytany 6543 razy)

Offline Mężczyzna Karbon

  • Wiadomości: 213
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 11.02.2013
Albo rodzimy Octane One Gridd 2 :)

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Akurat Fuji jest produkowany w Polsce, a Octane chiński.

Offline Mężczyzna Karbon

  • Wiadomości: 213
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 11.02.2013
Apple to firma amerykańska, czy chińska?

Offline Mężczyzna zwierzak

  • Wiadomości: 111
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 03.12.2019
Nie nie nie i jeszcze raz nie. Po aluminiowym fuji (gówno) jari nie kupie nigdy nic z tej firmy i nigdy aluminium. Proszę bardzo. Normalna jazda. Bez uderzenia w ścianę ani nic. Producent stwierdził inaczej (dokłądnie to dystrybutor, chociaż myślę o napisaniu do USA) ze jednak gdzieś walnąłem i w zamian moglem sobie kupic ramę za normalna cenę. Dziękuję dobranoc.
Autorowi polecam coś stalowego. Może Kona ?
Wyszedłem ostatnio z założenia żeby wydać więcej a będzie na lata i zadowolony. No i nie dziwmy się, Stal zawsze będzie łapać rdze. Dlatego najlepiej do środka psiknąć co jakiś czas środek do profili zamkniętych.

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Kona ma KTL i nic nie łapie, moja ma 3 zimy za sobą. Ale o jakiś tam tłumieniach jak pisze autor to można zapomnieć, podobnie jak w innych tanich stalówkach z kiepskim cieniowaniem. Dużo dyskusji na ten temat tu było.

Offline EASYRIDER77

  • Wiadomości: 4847
  • Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
Akurat Fuji jest produkowany w Polsce, a Octane chiński.

skąd Ty takie informacje masz?
Sporo o stali piszesz, fabrykach,pochodzenia, wykonania nawet przekroje rur.
Skąd ta wiedza?

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Długo żyję ;D ;D A ten Fuji strzelił na przejściu grubości ścianki -do reklamacji, wada cieniowania. W razie czego można rozciąć, w środku będzie widać ślady po "zagryzionym"  narzędziu, gdzie rozwinęło się pęknięcie zmęczeniowe.

Offline Mężczyzna kolega_na_fullu_;-)

  • ~(FSM)~
  • Wiadomości: 1539
  • Miasto: Przy trasie SKM.
  • Na forum od: 23.01.2012
    • Luźny Kanon przetłumaczony na j. Polski w PDF.
Moje MTB Fuji od sześciu lat jeździ bez awarii.

Offline Mężczyzna Rado

  • Wiadomości: 1487
  • Miasto: Lublin
  • Na forum od: 25.05.2011
Po aluminiowym fuji (gówno) jari nie kupie nigdy nic z tej firmy
Ja mam ramę na rurkach CroMo Reynolds 520 i nie narzekam :)

Na podjazdach się męczę, na zjazdach odpoczywam, a na płaskim po prostu pedałuję :)

Offline PiKa

  • Wiadomości: 891
  • Miasto:
  • Na forum od: 18.10.2017
To wgniecenie na środku, pod pęknięciem, wygląda jak po uderzeniu?

Offline Mężczyzna remik

  • Wiadomości: 1275
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.01.2017
    • Rowerowe Pobiedziska
Wygląda jak mocne jeb**cie  :)

Dobrze poskładane alu też nie ma prawa pękać, więc jeśli to rzeczywiście samo pękło - znaczy tylko tyle że Fuji jest gównem a nie alu  ;)

Offline EASYRIDER77

  • Wiadomości: 4847
  • Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
Długo żyję ;D ;D A ten Fuji strzelił na przejściu grubości ścianki -do reklamacji, wada cieniowania. W razie czego można rozciąć, w środku będzie widać ślady po "zagryzionym"  narzędziu, gdzie rozwinęło się pęknięcie zmęczeniowe.

czuję się niesatysfakcjonowany odpowiedzią.
Więc jakie aluminum i jaka stal jest jako tzw. dobra. Po czymś poznać czy tylko z danego producenta?

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2439
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Do jakiego typu roweru? Jakie są kryteria-wyczynowa lekka rama na sezon, czy do orania latami? Jakie ryzyko kraksy i wgniotki? Długi temat, sporo już tu na niego pisałem. Zadaj pytania, może coś nawet skrobnę w długie jesienne covidowe wieczory. W sumie materiał technologicznie martwy, słynne fabryki rur rowerowych skurczyły się do manufaktur, a nędzne ramy warte grosze trafiają do rowerów za kilka tysięcy z dorobioną marketingową bańką.

Offline EASYRIDER77

  • Wiadomości: 4847
  • Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
Do jakiego typu roweru? Jakie są kryteria-wyczynowa lekka rama na sezon, czy do orania latami? Jakie ryzyko kraksy i wgniotki? Długi temat, sporo już tu na niego pisałem. Zadaj pytania, może coś nawet skrobnę w długie jesienne covidowe wieczory. W sumie materiał technologicznie martwy, słynne fabryki rur rowerowych skurczyły się do manufaktur, a nędzne ramy warte grosze trafiają do rowerów za kilka tysięcy z dorobioną marketingową bańką.

mam na myśli gravela. Nie jestem duży ani ciężki. Polatać lubię wszędzie i lubię jak rower nie wymaga specjalnej troski np. podczas transportu pociągiem, autobusem i oczka w widelcu i w ramie, jakieś błotniki i bagażnik w razie aby wsadzić. Opony te 45 mm to musi być.

Offline Mężczyzna zwierzak

  • Wiadomości: 111
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 03.12.2019
DLatego zamiast fuji czy innego amelinium kupilem BOMBTRACKA. To jest petarda. Tłumi fajnie. Jedziesz po kostce a tutaj dupeczka na siodelku i 25 km mozna jechac.
Wyszedlem przy kupnie stali z załozenia albo grubo albo wcale. DLatego poszlo w stal columbusa.
Na forum jest post o moim rowerze. Teraz wyszly nowe ramy tzn malowanie i poprwione 2 mocowania albo dodane. Popatrz. Warto 4 tys wydac na taka rame.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum